Gjest Forvirret_gjest Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Jeg (er jente) har en veldig streng regel på at jeg aldri roter meg borti venninners ekser. Men så har jeg en eks-venninne, som har en interessant eks-type... Jeg og hun var bestevenninner i mange år, men har i det siste stort sett mistet all kontakt. Ikke noe uvennskap eller noe sånt, bare vokst fra hverandre. Så var det denne ekstypen hennes da... Han var hennes første store kjærlighet, tror de var forlovet også, men det er lenge siden det ble slutt. Hun er nå forlovet med en annen. Han har også vært i et annet seriøst forhold etter dette, men er nå "veldig singel". Så da er jo spørsmålet, har jeg "lov" til å rote meg borti han, eller er han off-limits? Regner med at hun ikke blir å like det, men er det noe jeg skal legge så stor vekt på? Vanskelig dette... Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Hun kommer garantert til å bli sjalu og opprørt. Hun kan ikke ta alle typene i nabolaget ditt og så forvente at du skal holde deg unna en etter en i rekke og rad mens hun fortsetter i et annet. Bare ta han du. Men vær klar over at hun ikke vil like det, men det er et valg du nå tar. Du velger han foran henne. Hun vil aldri kunne komme til deg på besøk når han er der og sånn. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Siden du nesten ikke snakker med henne mer, vil jeg si at du har "lov" til å gjøre det. Siden ex-venninna også er forlovet synes jeg at det og gjør at du for lov til å bli sammen med han/whatever.. EDIT: Ja, hun vil bli sjalu, som databamse sier, men det blir bare tull hvis hun skal si sånt nå som hun har type og er forlovet Endret 8. mai 2007 av DJ_Dark Lenke til kommentar
mads182 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Det er mange forhold her som taler for deg. 1) Han er singel 2) Dere er ikke venner lenger 3) Hu er forlovet 4) Hva venter du på? Du har lov, på grunn av de 3 punktene ovenfor! Men jeg kan ikke garantere at hu ikke blir sur dog. Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Enig med siste taler. Men du kan jo spørre henne om hva hun synes først, hvis du er engstelig for at du vil miste henne som venn for fremtiden. Da får dere anledning til å snakke sammen om han og du vil jo da merke om hun har følelser for ham fremdeles. Men når hun er forlovet med en annen nå, bør hun ikke ha noe i mot dine planer. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Det blir jo litt feil hvis hun er forlovet med en annen, men likevel klager på at du blir sammen med en ex hun hadde for en god stund siden.. Lenke til kommentar
Iril Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 "Venninnen" din kommer til å bli kjempe sur på deg, men sprøsmålet er hvor mye du bryr deg.. Hvis du ikke vil ha noe mer med henne å gjøre, så kjør på!! Men hvis du vil beholde henne som venn/bekjendt seinere bør du kanskje holde deg unna, eller snakke med henne om det.. Men hadde jeg vært deg, og ikke var noe mer enn gammel bekjendt med hun som du sier kanskje hei til hvis du møter henne i byn, så hadde jeg kjørt på Men dette blir en sak der du må føle selv hva som er riktig.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Minner om retningslinjenes punkt 10, som blandt annet sier dette om korte meningsløse innlegg: Korte, unødvendige innlegg kun egnet til å øke brukerens antall poster regnes som spam, og kan straffes deretter. Det samme gjelder unødvendig/overdrevet bruk av smiles, eller innlegg som ikke inneholder annet enn smiley's. Innlegg som strider med dette er fjernet fra tråden. (Reaksjoner på moderering tas på PM og ikke i tråden som blir moderert.) I saker som dette bør ein grunngje kvifor ein bør gjere sånn og sånn. Innlegg som oppfordrar til det eine eller det andre utan noko forklaring er ikkje ønska. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå