sparks Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 Begynner og komme seg nå, men frustrerer meg over en del tungvindte løsninger pga at jeg opplever en fargeforskjell fra Photoshop til HTML/CSS, som jeg ikke har gjort før pga ny Mac, som gjør at jeg måtte kjøre en god del ting i transparent PNG, som ikke er helt IE6.0 vennlig. Uansett, Live versjon Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Syntes du gjorde veldig bra arbeid på live versjonen. Fargene i headeren er noe jeg drømmer meg litt bort i, dype nede i havet liksom, så det er stort pluss. LIker veldig godt OMK logoen din også. Teksten i menyen er stilig (hjem, notater, portfolio etc), men kanskje den er litt vel tynn? Prøv en bold font og se hva som skjer imo. Det sto i et annet screenshot at det var brukt wordpress, har du tenkt å bruke det fortsatt? Jeg har endel erfaring med wordpress og skulle likt å se litt hvordan du vil få til dette designet med det. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Takk for kommentarer xaoc:) Det sto i et annet screenshot at det var brukt wordpress, har du tenkt å bruke det fortsatt?Jeg har endel erfaring med wordpress og skulle likt å se litt hvordan du vil få til dette designet med det. 8599840[/snapback] Har rett og slett ikke kommet så langt, så det kommer selvfølgelig Jeg koder først opp designet, og begynner så med og kode det inn med Wordpress. Endret 13. mai 2007 av sparks Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Jeg ser ingenting som burde by på noe særlig hodebry med designet i forhold til WP som publiseringsverktøy. Kost gjerne på deg litt mer letter-spacing i menyen, eller bare lag bilder av det. Har ikke på CT, så det ser litt stygt ut. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 Kost gjerne på deg litt mer letter-spacing i menyen, eller bare lag bilder av det. Har ikke på CT, så det ser litt stygt ut. 8600320[/snapback] Etter så mange problemer med forskjellige farger fra PS til "koding" var jeg redd for og begynne med bilder i menyen, men er vel kanskje verdt et forsøk. Lenke til kommentar
sparks Skrevet 13. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 13. mai 2007 Da var menyen byttet ut til sånn den skal være! (Med bilder) Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Aww, digger den siden der. Synes den er så godt som perfekt jeg. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Likte det veldig godt, spesielt logosaken din Stå på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå