Gå til innhold

Hvordan gi rettigheter?

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg har skaffett meg PS3, og er 14 år. Fant ut at man måtte ha en acc på 18+ år, Men etter det, lagde jeg en til, på 14 år. Men hvordan stiller jeg på rettighetene dens? den på 14 år kan ikke bruke chat etc, bare den over 18. Please help!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

bruk den på 18+, da kan du spille spill som har mer enn 16-grense, for PS3 har innebygd aldersperre. så hvis du kjøper et spill med 16-grense og prøver det på en 14-konto, vil du ikke kunne spille dette.

eller er det foreldrene dine som maser?

Lenke til kommentar

Her er løsningen: Gå inn på "Hovedbrukeren" , altså den som er 18+ år. Under "Venner" går du ned til brukeren og rykker på "Konto Administrasjon". Trykk på "Account Management" -> Trykk på "Manage Sub Accounts" -> Trykk på "PArental Control" -> Skriv inn 18+-brukerens passord -> Finn DIN bruker på listen, og trykk "Continue" -> Velg "No" under "Restrict Chat With Other Users". Dette betyr at den IKKE skal blokkere Chaten. Trykk på "Continue" -> Trykk på "Continue" igjen -> Trykk på RUNDING -> Trykk på "Ja" -> Gå til brukeren DIN og Chat så mye du vil.

Jeg er bare 12 år og hadde det samme problemet selv, men jeg fant til slutt ut av det. Forresten, så greier jeg fint å spille "Resistance: Fall of Man" (som er ett 18+ års spill) på min bruker, både Online, og Offline.

Hvis noen skulle ha bruk for det, så er Online-ID-en min Mokko94

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...