cliffword Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Jeg ønsker å kjøpe meg 22" LCD-skjerm, men synes det er utrolig vanskelig å velge. Her er noen skjermer jeg har sett nærmere på: http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=76100# http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=76217 og Dell E228WFP Har noen råd/tips på hva jeg burde kjøpe? blir meget takknemlig for hjelp! Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 sjekk prisguiden også asus sin 22" den ville jeg gått for:9 sorry for at jeg ikke fant link orka ikke Lenke til kommentar
cliffword Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 sjekk prisguiden også asus sin 22" den ville jeg gått for:9 sorry for at jeg ikke fant link orka ikke 8564095[/snapback] Er det denne du mener? http://www.netshop.no/aspx/loginVnet.aspx?...2009&plid=42009 Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 sjekk prisguiden også asus sin 22" den ville jeg gått for:9 sorry for at jeg ikke fant link orka ikke 8564095[/snapback] Er det denne du mener? http://www.netshop.no/aspx/loginVnet.aspx?...2009&plid=42009 8564139[/snapback] stemmer det hehe:) asus for ever Lenke til kommentar
Sorce Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 evt fra http://www.psdata.no/ps.asp?it=131326&mlevel=270500 Lenke til kommentar
tore_v1 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Hva er det som gjør den bedre enn den fra Samsung eller LG? Spør fordi jeg vurderer de samme skjermene selv.. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Sjekk ut Samsung Syncmaster 226BW. Ville også sjekk ut denne tråden om Samsung'en. Lenke til kommentar
cliffword Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 hehe.. Nja, altså... jeg har liten tro på Asus. Det blir én av de tre jeg linket til ovenfor:P Forresten, finnes det noen 22" med innebygde USB porter ? Vet at Dell har dette på flere modeller, men ser ikke ut som de har det på den jeg refererte til tidligere. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Hva er det som gjør den bedre enn den fra Samsung eller LG? Spør fordi jeg vurderer de samme skjermene selv.. 8564226[/snapback] desing og kvalitet asus er vel kjent for kvaliteten Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Tror ViewSonic har noen skjermer med USB, men disse mener jeg er betydelig dyrere enn de du har linket til. Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Hva er det som gjør den bedre enn den fra Samsung eller LG? Spør fordi jeg vurderer de samme skjermene selv.. 8564226[/snapback] desing og kvalitet asus er vel kjent for kvaliteten 8564241[/snapback] jeg er sær her en asus fan hadde en lg skjerm engang i sin tid skjermen ble helt cp store oransje flekker:) samsung har scora lavt i en del tester når det gjelder lcd skjermer Lenke til kommentar
cliffword Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Sjekk ut Samsung Syncmaster 226BW. Ville også sjekk ut denne tråden om Samsung'en. 8564233[/snapback] jepp, jeg leste hele den diskusjonen. Det virker jo helt klart ut som om Samsung sin skjerm er et godt kjøp. Er den skjermen jeg vipper mest imot for øyeblikket. Eneste minus jeg kan se er den lysende blå powerknappen, og den glossy ramma i dagslys. Et viktig kriteritum for meg er også at det er gode heve/senke muligheter. Hva med Dell sin skjerm, LG sin, noen som har erfaringer/råd ? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Har samsung scoret lavt i tester? Linker? Samsung er jo en av de skjermene som kommer best ut av så og si alle tester. BTW: Kan du skrive litt bedre rulator, er vanskelig å skjønne hva du mener. Endret 8. mai 2007 av 2mmy91 Lenke til kommentar
Rulator Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Har samsung scoret lavt i tester? Linker? Samsung er jo en av de skjermene som kommer best ut av så og si alle tester. BTW: Kan du skrive litt bedre rulator, er vanskelig å skjønne hva du mener. 8564303[/snapback] sorry mate ja jeg kan altids skrive bedre hehe, hadde lest litt fort når det gjaldt samsungen var en tv sorry, men i følge meg er asus noe av det bedre Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Heheh, ser nå at trådstarter har lagt til enda en kriterie, nemlig at det er gode heve/senke muligheter på skjermen og der er samsung skjermen dårlig da den har ingen heve eller senke muligheter. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 tror den Samsung-skjermen det ble linket til i begynnelsen har dårlig betraktningsvinkel.. (Betraktningsvinkel (H/V) 160° / 160°) korriger meg hvis det er feil.. er ikke sikker Personlig har jeg begynt å like LG etter at jeg kjøpte en bærbar pc fra lg.. bra design og fint bilde.. ellers er NEC brukbar.. nydelig bilde på endel av de skjermene denne f.eks https://prisguiden.no/product.php?productId=60727 kun 20", men samme oppløsning Viktig å legge litt penger i skjerm, det er den man ser på hele tiden Lenke til kommentar
cliffword Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Heheh, ser nå at trådstarter har lagt til enda en kriterie, nemlig at det er gode heve/senke muligheter på skjermen og der er samsung skjermen dårlig da den har ingen heve eller senke muligheter. 8564348[/snapback] hehe..jepp, kom på en ting jeg glemte å nevne. Skal ikke være enkelt:P Lenke til kommentar
cliffword Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 btw, noen som vet om heve/senke muligheter for LG eller Dell sin? Lenke til kommentar
cliffword Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Fant det ut selv jeg. Virker som LG er den favoritten for øyeblikket. haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå