Gå til innhold

Spørsmål Anngående MSI Geforce4 Ti4200 128MB

T-Virus

Anbefalte innlegg

Hei jeg har et viktig spørsmål anngående MSI Geforce4 Ti4200 128MB AGP x4 kortet som er på denne internettsiden

http://www.msi.com.tw/program/products/vga...0&MODEL=MS-8886

Vil dette grafikkortet virke med det hovedkortet som jeg har lagt internettadressen til her

"]http://www.pcchips.com.tw/product/M810Lv71...1a.html

Jeg vet at dette hovedkortet ikke er så bra. Så jeg håper at det virker, fordi jeg har bestillt dette grafikkortet. Håper på svar raskest mulig :wink:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

La meg si det slik da, T-Virus:

Jeg har grafikkortet du snakker om selv, MSI GF4 Ti4200 128Mb, har hatt det kun i noen uker, men har ikke angret på det kjøpet ett sekund...:-)

Hvilken score det har/eller kunne ha fått i 3D Mark er helt uvesentlig for meg.......Jeg vil ha et kort som jeg er fornøyd med, og velger ikke kort ut fra hvor store poengsummer det får i benchmarks - det synes jeg personlig er latterlig, men det er nå min mening da........

Det blir litt sånn fjortisaktig for meg: "Fy f.... sjekk kortet mitt får 12761 poeng i 3d Mark, driiiitbra kort ja, hau hau...".

Lenke til kommentar

Jeg har et lite problem med grafikkortet, og det er at grafikkortet kjører bare i AGP 2x, når hovedkortet støtter AGP 4x. jeg har også installert den nyeste AGP driveren til hovedkortet mitt. Så er det noen her som kan hjelpe meg å få kortet til å kjøre i AGP 4x.

Lenke til kommentar

Jeg har nå vært inne på Bios'en å sjekket om det er mulighet til å gå fra AGP 2x til AGP 4x. Men jeg er 110% sikker på at det kan jeg ikke :( . Så det må vel gå med en Bios Oppgradering. OBS: Jeg oppgraderte Bios'en til den nyeste versionen for ca 4 uker siden, så jeg tror ikke det er kommet noe ny Bios Oppgradering til hovedkortet. Håper noen kan hjelpe meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...