T-Virus Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Hei jeg har et viktig spørsmål anngående MSI Geforce4 Ti4200 128MB AGP x4 kortet som er på denne internettsiden http://www.msi.com.tw/program/products/vga...0&MODEL=MS-8886 Vil dette grafikkortet virke med det hovedkortet som jeg har lagt internettadressen til her "]http://www.pcchips.com.tw/product/M810Lv71...1a.html Jeg vet at dette hovedkortet ikke er så bra. Så jeg håper at det virker, fordi jeg har bestillt dette grafikkortet. Håper på svar raskest mulig :wink: Lenke til kommentar
saschagabor Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 skulle vel gått fint det? Burde bare mangle lissom Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Ja, jeg vil tro at det gjør det, enda produsenten tydeligvis ligger godt i bakleksa når det gjelder testing av kompatible skjermkort.... Men, du sier jo at du allerede har bestilt kortet, så da er vel ordtaket "spist er spist" gjeldende for deg.... Lenke til kommentar
T-Virus Skrevet 29. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2002 Jeg har et spørsmål til, og det er om DirectX 9.0 virker på grafikkortet. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Virke vil det nok, men du får ingen bedre ytelse hvis det er det du prøver på..... Lenke til kommentar
T-Virus Skrevet 30. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2002 Er det noen her som vet hvor mye poeng grafikkortet har fått i 3DMark 2001 SE. Jeg vet også at poengene kommer ann på hvor kraftig maskin man har. Så jeg er ute etter scoren til en middels bra datamaskin :wink: Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 La meg si det slik da, T-Virus: Jeg har grafikkortet du snakker om selv, MSI GF4 Ti4200 128Mb, har hatt det kun i noen uker, men har ikke angret på det kjøpet ett sekund...:-) Hvilken score det har/eller kunne ha fått i 3D Mark er helt uvesentlig for meg.......Jeg vil ha et kort som jeg er fornøyd med, og velger ikke kort ut fra hvor store poengsummer det får i benchmarks - det synes jeg personlig er latterlig, men det er nå min mening da........ Det blir litt sånn fjortisaktig for meg: "Fy f.... sjekk kortet mitt får 12761 poeng i 3d Mark, driiiitbra kort ja, hau hau...". Lenke til kommentar
T-Virus Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 Jeg har et lite problem med grafikkortet, og det er at grafikkortet kjører bare i AGP 2x, når hovedkortet støtter AGP 4x. jeg har også installert den nyeste AGP driveren til hovedkortet mitt. Så er det noen her som kan hjelpe meg å få kortet til å kjøre i AGP 4x. Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 Hvorfor kan ikke folk bare gi 3DMark en lang sigarett og slutte å bry seg om det. Jeg støtter B|Real's sig _fullt_ ut. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 6. januar 2003 Del Skrevet 6. januar 2003 AGP- hastigheten stiller du i BIOS. Lenke til kommentar
T-Virus Skrevet 6. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2003 Jeg har nå vært inne på Bios'en å sjekket om det er mulighet til å gå fra AGP 2x til AGP 4x. Men jeg er 110% sikker på at det kan jeg ikke . Så det må vel gå med en Bios Oppgradering. OBS: Jeg oppgraderte Bios'en til den nyeste versionen for ca 4 uker siden, så jeg tror ikke det er kommet noe ny Bios Oppgradering til hovedkortet. Håper noen kan hjelpe meg. Lenke til kommentar
stram Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Jeg får ca. 11500 marks i 3D mark uten klokking. Fikk faktisk en ørliten økning etter at jeg installerte dx9 =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå