jolass Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Det er min også! Nå fungerer den meget bra og de bugsene jeg hadde på min første er nå borte. Jeg prøvde Lefdal og bestilte via nett og med henting i en av butikkene. Jeg ringte først opp og fikk bekreftet at de hadde på Sandvika. Etter bestilling så ringte jeg opp og ville ha det bekreftet at ordren var virkelig mottatt og at de hadde satt et eksemplar av til meg for jeg ønsket ikke å ha en bomtur av noen venner av meg som skulle forbi. Lefdal fant ikke engang ordren og de sa nå at den ikke fantes på lager i Sandvika. Det var noen utrolige inhabile folk jeg snakket med og jeg la bare på etter 30 minutter. Det verste jeg har vært borti. Nå er den ihvertfall her... til en langt høyere pris enn jeg kunne betalt andre steder, men servicen er ekstrem på KP Teknikk i Arendal og med en slik dyr telefon som jeg skal ha i lang stund, er det viktig med service. Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Noen som vet om det er mulig å kjøre Lifeblog på E90 ? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 (endret) borte... Endret 31. august 2007 av SUPERJANNE Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 fikk svar fra øverste hylle, en mnd utsatt! pga. høytalerskurr også at knappene setter merker i skjermen. Dette løses ved at de lager en opphøyning rett ved kameraknappen. så jeg fikk ubekreftet levering den 30.9 Lenke til kommentar
SkogensBaron Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 De har den jo både på elkjøp og lefdal! men noen som vet hvor man kan få tak i den i rød? De hadde bare mocca i sortimentet hos elkjøp iallefall Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 jeg vil ikke ha den derfra, de er gamle typen, dvs ikke utbedret. Nei jeg venter en mnd og vel så det for en perfekt E90! Lenke til kommentar
SkogensBaron Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 er det ENDA en forhøyning>? er det ikke laget en forhæyning fra før i forhold til den aller første? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 nei ikke som jeg vet! nå viste ikke jeg om dette før sikkert etter deg vettu Lenke til kommentar
SkogensBaron Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=802365&st=20 Det er nemlig diskutert i denne tråden om at den ødelegger seg selv ved at det blir merker i displayet etter tastene, og at dette er utbedret med en forhøyning. Og at de som er kommet til norge mest sansynlig har denne forhøyningen.. Jeg har to kompiser med norsk E90 og de har begge forhøyningen omtalt i tråden.. Og høttaleren er bare en sw update.. Derfor jeg lurte på om det er enda en forhøyning, siden de i salg i norge mest sansynlig har denne forhøyningen allerede Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 det høytalerproblemet + at de skal lage en liten forhøyning ved kameraknappen gjør at den neste "ladningen" fra Nokia er utsatt en mnd. derfor må jeg vente, mye pga jeg har betalt den og fått knallpris på det stedet. kunne sikkert kjøpt hos elkjøp men da blir den mye dyrere for meg. nå vet jeg at jeg kommer til å få en splitter ny og forhåpentligvis en problemfri utgave. Lenke til kommentar
SkogensBaron Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Har du fått den beskjeden fra telenor? Den du får blir sikkert nyeste sw og med forhøyning så blir sikkert supert det! men som sagt så er de fleste med forhøyning allerede. Som linken jeg la ut i forrige innlegg har en annen bruker tatt bildet av forhøyningen på sin egen E90.. ved kameraknappen som du snakket om Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 ok! takk skal kikke på det. japp telenor ja. den som venter på no godt serru Lenke til kommentar
SkogensBaron Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 venter ikke forgjeves Lenke til kommentar
zand Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Med tanke på at E90 ble solgt rundt omkring i verden i ca 1 måned før den kom ut i Norge tror jeg stort sett alle partiene som har kommet til landet hatt fornøyning foran tastaturet for å unngå å berøre skjermen. Allikevel kommer tastene såvidt borti, men det blir ikke merker som blir der. Det er kun fett fra fingrene på tastene som kommer på skjermen og det kan enkelt tørkes bort. Evt er det jo bare å kjøpe en skjermfilm så er man safe. Lenke til kommentar
SkogensBaron Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Høres meget bra ut! Da skal jeg nok handle meg en til uka! Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) hvorfor må jeg vente da? ubekreftet 30.9 ! det må jo være en grunn til neste lass ble stoppet? var snakk om noe skurring et sted også. velvel, jeg får bare vente! litt psyk jeg siden ventingen er litt arti! forventningen liksom, nesten julaften Endret 4. september 2007 av SUPERJANNE Lenke til kommentar
SkogensBaron Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Vanskelig å si hvorfor.. Nokia klarer ikke å levere har jeg fått beskjed om.. Gud vet hva.. Mulig de retter skurringen i høyttaleren med nyeste software.. Men rart det skal ta en hel måned.. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 kan vel også være at telenor bare har satt en dato?! så ikke de skal få pepper for utsettelse av dato slik MPX gjør hele tiden! Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Har hatt min i en mnd nå og det finnes ikke ett eneste merke på inneskjermen med unntak av fingeravtrykk av alle på jobb som har vært og befølt den. Men det er noe fishy av og til når man snakker i telefonen, er som mange har påpekt en eller annen form for støy tilstede. Litt spesielt at dette ikke skjer i en mobil som koster 1/10 ... Har liten erfaring med Bluetooth headset men fungerer veldig bra med BH-500 med unntak av rekkevidden, skal ikke være mye hinder før ting faller ut, følger med ett USB lydkort med BH-500 og den fungerte ute i en gang ca 12 meter med 1 dør lukket imellom til sammenligning. Noen andre som har erfaring med trådløst utstyr med denne ? Lenke til kommentar
SkogensBaron Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Har hatt min i en mnd nå og det finnes ikke ett eneste merke på inneskjermen med unntak av fingeravtrykk av alle på jobb som har vært og befølt den. Men det er noe fishy av og til når man snakker i telefonen, er som mange har påpekt en eller annen form for støy tilstede. Litt spesielt at dette ikke skjer i en mobil som koster 1/10 ... Det er flott at du heller ikke har problemer med varige merker på den.. Men du har forhøyningen ved kameraknappen på din også ikkesant? Har du prøvd å oppgradere til nyeste sw og hørt om støyen ble borte? Har ikke noen erfaringer med bt utstyr men skal teste dette når jeg får min i hus.. skulle ha den innen en uke fikk jeg beskjed om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå