Gå til innhold

Nokia E90 - Hvornår?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så langt er jeg meget godt fornøyd. Ledig ram etter oppstart er 75,1 MB hos meg, en VELDIG stor forbedring fra N95 (som har rundt 18 MB ledig). Ellers er det litt uvant med tastaturet da jeg ikke har brukt Communicatior på en stund, men det er veldig bra å trykke på. Akkurat passe harde og bra respons. Skjermen er meget bra. Skal få tatt noen bilder og lagt ut, men vet ikke om jeg rekker før i morgen.

9114728[/snapback]

Noen som vet hva den lille "greia" på høyre side av frontskjermen er? Ligner på en sensor e. l.

Lenke til kommentar
Så langt er jeg meget godt fornøyd. Ledig ram etter oppstart er 75,1 MB hos meg, en VELDIG stor forbedring fra N95 (som har rundt 18 MB ledig). Ellers er det litt uvant med tastaturet da jeg ikke har brukt Communicatior på en stund, men det er veldig bra å trykke på. Akkurat passe harde og bra respons. Skjermen er meget bra. Skal få tatt noen bilder og lagt ut, men vet ikke om jeg rekker før i morgen.

9114728[/snapback]

Noen som vet hva den lille "greia" på høyre side av frontskjermen er? Ligner på en sensor e. l.

9131501[/snapback]

Stemmer det... :)

Lenke til kommentar
Gleder meg til å få en :)

9131671[/snapback]

Det skjønner jeg godt! Dette er den beste Communicatoren etter min mening. (Ja, så klart man lager forbedringer av en tidligere modell ;) )

Og nå som den kjøres av S60 systemet er det grenseløst hva man kan innstallere av 3. part programvare.

Den er faktisk like tykk som N95, og like lang når du åpner N95. Så er ikke helt ubrukelig størrelse.. :)

Lenke til kommentar
Noen tips hvor den kan skaffes i butikk i Oslo-området?

Med binding har vært ok, er jo kostbar nok :)

9131894[/snapback]

Vet Telebutikken Oslo City fikk inn noen, og Nokia Store så klart..

Spørs hva du har av operatør da. :)

Må nok bare høre litt rundt. De skal være i butikkene nå og hos leverandørene..

Lenke til kommentar
Jeg har Telenor, må vel sette av litt tid for å ringe litt.

Men kanskje jeg skal avvente litt?

Ref Story på førstesiden hos Amobil.no

9132225[/snapback]

Tja.. om de finner en løsning på dette i nærmeste fremtid er jo ikke sikkert.

Lenke til kommentar
Jeg har støy i høyttaleren ved samtaler og de får den samme støyen i den andre enden. Jeg skal bytte min til torsdag på Elkjøp. Slik er det, men bare jeg får en ny er jeg fornøyd.

9131254[/snapback]

Spørs om det hjelper da. :) Min er også slik så det er vel produsert sånn i den første serien.

9131292[/snapback]

Ok... har du funnet ut hva som gjør dette? Er det SW feil?

Lenke til kommentar
Jeg har støy i høyttaleren ved samtaler og de får den samme støyen i den andre enden. Jeg skal bytte min til torsdag på Elkjøp. Slik er det, men bare jeg får en ny er jeg fornøyd.

9131254[/snapback]

Spørs om det hjelper da. :) Min er også slik så det er vel produsert sånn i den første serien.

9131292[/snapback]

Ok... har du funnet ut hva som gjør dette? Er det SW feil?

9133326[/snapback]

Nei, det kan være software eller høytallerne. Eller kanskje moduler som styrer noe av dette.

Lenke til kommentar

9131671[/snapback]

Det skjønner jeg godt! Dette er den beste Communicatoren etter min mening. (Ja, så klart man lager forbedringer av en tidligere modell ;) )

Og nå som den kjøres av S60 systemet er det grenseløst hva man kan innstallere av 3. part programvare.

Den er faktisk like tykk som N95, og like lang når du åpner N95. Så er ikke helt ubrukelig størrelse.. :)

9131773[/snapback]

Har funnet to ting som irriterer meg m telefonen; kan se ut som om det innvendige tastaturet lager avtrykk på skjermen når den er lukket, pluss at min vipper litt når jeg legger den på bordet - trolig gummiknottene under som er ulike... :hmm:

Lenke til kommentar

9131671[/snapback]

9131773[/snapback]

Nå leste jeg om ripingen på forsiden her... :nei:

Har funnet to ting som irriterer meg m telefonen; kan se ut som om det innvendige tastaturet lager avtrykk på skjermen når den er lukket, pluss at min vipper litt når jeg legger den på bordet - trolig gummiknottene under som er ulike... :hmm:

9139843[/snapback]

Lenke til kommentar
Min vipper litt min og men den ligger stille når skjermen er åpen. Når det gjelder displayet så er dette de første modellene som ble lansert i Europa... og det var vel tidligere i år?

9139855[/snapback]

Jeg fikk min på fredag - men når jeg sjekker nærmere ser det ut som "ripene" forsvinner med litt pussing. Da er det kanskje bare litt fett fra fingeravtrykkene som igjen tiltrekker seg støv og avgir dette til skjermen? :whistle:

Lenke til kommentar

Det vil jeg absolutt tro. Alt du har på fingrene vil komme på skjermen om tastene er i kontakt med skjermen.

Jeg returnerte min idag til Elkjøp og de får inn til tirsdag kanskje. Om ikke jeg får tak i annen plass kjøper jeg der igjen. Jeg ble forbauset over service på Elkjøp med tanke på retur og pengene tilbake. Det var ingen problem. Jeg har ikke noe problemer med å handle telefon der igjen.

Noen som vet hvor jeg kan få tak i ny E90 i Arendal til ca 7200? Eller på nett?

Lenke til kommentar

Må si jeg er mektig imponert over batteriet. Ladet den natt til tirsdag og så sto den pålogget MSN og koblet til VoIP via WLAN over natten, natt til onsdag og torsdag. I tillegg har jeg surfet en god del via WLAN, noe via 3G/EDGE, sendt noen meldinger, mail osv. I tillegg snakket en del. Batteriet var på en strek torsdag ettermiddag. Mao godt over 2 døgn med masse batterikrevende bruk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...