mk1 black limited Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Kjøpte to på Elkjøp Storo for 1 time siden, de hadde fremdeles 2 på lager etter det. Lefdal Fredrikstad skal også ha på lager iflg. lefdal.com Lenke til kommentar
gladmobilja Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Til Bossie: Problemet er sikkert at der er mange pre-orders allerede, flere end Nokia klarer at levere i første omgang. Har du allerede bestilt hos Amentio er der nok ikke den store grund til at skifte eftersom du automatisk vil komme bagerst i køen igen.. Og husk MPX (XD) stadig har bekræftet den 30. juli og deres leverandør er.. Telefast. Prøv at ring til Lefdal internet på deres 815 nummer. Sig du har hørt at de har fået to ind på lager som allerede er solgt men du er interesseret i en fra næste leverance. Jeg bestilte min fra Lefdal sidste torsdag så deres internetkø er ikke særlig lang Endret 20. juli 2007 av gladmobilja Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 jeg bestilte min den 12.07 på elkjop.no ringte til de nå for å høre. de sa at den var sendt fra de til meg for en time siden Lenke til kommentar
3121 Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Får kun til å legge E90 med Tele2 i handlekurven hos Elkjøp. Når jeg prøver med et Telenor abo får jeg følgende beskjed; "Varen er dessverre midlertidig utilgjengelig Varen er for øyeblikket ikke tilgjengelig i vår nettbutikk. Sjekk alternative produkter eller ta kontakt med vårt kundesenter på 815 32 000 for alternative produkter" Lenke til kommentar
Duppeditten Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Får kun til å legge E90 med Tele2 i handlekurven hos Elkjøp. Når jeg prøver med et Telenor abo får jeg følgende beskjed; "Varen er dessverre midlertidig utilgjengelig Varen er for øyeblikket ikke tilgjengelig i vår nettbutikk. Sjekk alternative produkter eller ta kontakt med vårt kundesenter på 815 32 000 for alternative produkter" 9108913[/snapback] Nå sitter jeg og konfigurerer min nye E90, en deilig følelse - endelig Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 kan noen som har fått den komme med en lite review Lenke til kommentar
Duppeditten Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 kan noen som har fått den komme med en lite review 9109008[/snapback] Førsteintrykket er at dette er en solid telefon, dernest synes jeg Nokia har klart å lage et stilig design til tross for størrelsen. Den er virkelig tung sammenlinet med de siste mobilene jeg har brukt (E65 og N95) - men dette var jeg fullstendig klar over, så det er ingen overraskelse. Er spent på kvaliteten på materialet; både på E65 og N70 (som jeg hadde i fjor) begynte å chassiset å flasse etter kort tid. Men nå skal jeg på picnic resten av dagen - gleder meg til testing resten av denne helgen! Lenke til kommentar
gadgetpro Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 grmff fikk beskjed fra dangaard idag om at min IKKE var blant de utsendte og at neste lass ikke kommer før om ca en uke er det rart man biter negler? Lenke til kommentar
gladmobilja Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 Min er sendt Lenke til kommentar
zand Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Kjøpte to på Elkjøp Storo for 1 time siden, de hadde fremdeles 2 på lager etter det. Lefdal Fredrikstad skal også ha på lager iflg. lefdal.com 9107510[/snapback] Jeg tror jeg stikker til Lefdal i Fr.stad i morgen og plukker opp en... Lenke til kommentar
zand Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Hehe er i Fr.stad allerede... Lenke til kommentar
gadgetpro Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 du får ivertfall som et minimum legge inn en kjapp review iløpet av helgen da:) tenk at min IKKE ble med fra Dangaard da?utrolig men jævlig typisk meg he he får nøye meg med N95,Htc P3300,S500i,8800,P990 og et par til noen dager til da Lenke til kommentar
jolass Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Da fikk jeg mi E90 igår i Arendal, Elkjøp. Jeg hadde faktisk bestilt den hos en annen og de hadde bekreftet 20.juli til meg også. Jeg hadde selvsagt ingen tro på at Elkjøp hadde den, men det hadde de! 7199 er jo en ekstrem pris til å være i butikk, men da har jeg mine knep også. Lenke til kommentar
gladmobilja Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Ja det var en ok pris! Næsten det samme min kommer på over nettet Bliver helt misundelig nu.. Hvor lang er fremsendingstiden fra Lefdal.com? PS. Der var ingen ironi i mine ord. Det ER en god pris! Endret 21. juli 2007 av gladmobilja Lenke til kommentar
audi200 Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Hei Kan du di et litte inntrykk av den? Er den værdt 7000.-? Lenke til kommentar
jolass Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Jeg er kanskje ikke den beste til å svare på dette da jeg ELSKER Comm serien til Nokia! Men du kan gjerne få min. Den er RASK! Den har ikke noe tregheten som N9300, E61i osv. Det er rett og slett nesten ingen ventetid. Bruken av telefonen er jo som vanlig ikke overraskende, overlegen. Tlf som du vet, har jo alt. Tastaturet de 30 første sekundene var litt rart da tastene er "myke" men du verden så gode de er å trykke på og de er responsive. Tastaturet innen 5 minutter er meget bra. Tlf gikk dog litt i stå igår under installering da jeg kjørte mange applikasjoner samtidig. den bare låste seg i installeringen men alt annet fungert. Det kan være den ville ha løsnet etterhvert, men jeg skrudde den av og på igjen. Jeg vil bli overrasket om den er/blir ustabil da alle mine Symbian tlf har vært 100% stabile. Har du pengene og er OK med å bruke dette på en telefon, så kjøp den! Jeg har testet det meste av slike telefoner inkludert WIN modellene (som jeg personlig synes suger da telefondelen ikke er noen telefon?). Jeg bruker den også kraftig til e-post og jobb, så for meg er den uunnværlig. Skulle jeg hatt en surretelefon hadde jeg kjøpt en litt mindre Nokia. E90 er stor, men det gir jeg beng i og det er kun en tilvenning sak... noe jeg er vant til allerede. Lenke til kommentar
audi200 Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Jeg er kanskje ikke den beste til å svare på dette da jeg ELSKER Comm serien til Nokia! Men du kan gjerne få min. Den er RASK! Den har ikke noe tregheten som N9300, E61i osv. Det er rett og slett nesten ingen ventetid. Bruken av telefonen er jo som vanlig ikke overraskende, overlegen. Tlf som du vet, har jo alt. Tastaturet de 30 første sekundene var litt rart da tastene er "myke" men du verden så gode de er å trykke på og de er responsive. Tastaturet innen 5 minutter er meget bra. Tlf gikk dog litt i stå igår under installering da jeg kjørte mange applikasjoner samtidig. den bare låste seg i installeringen men alt annet fungert. Det kan være den ville ha løsnet etterhvert, men jeg skrudde den av og på igjen. Jeg vil bli overrasket om den er/blir ustabil da alle mine Symbian tlf har vært 100% stabile. Har du pengene og er OK med å bruke dette på en telefon, så kjøp den! Jeg har testet det meste av slike telefoner inkludert WIN modellene (som jeg personlig synes suger da telefondelen ikke er noen telefon?). Jeg bruker den også kraftig til e-post og jobb, så for meg er den uunnværlig. Skulle jeg hatt en surretelefon hadde jeg kjøpt en litt mindre Nokia. E90 er stor, men det gir jeg beng i og det er kun en tilvenning sak... noe jeg er vant til allerede. 9113027[/snapback] Takk for kjapt og godt svar. Lenke til kommentar
Netnick Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt denne i butikk idag ? Må ha, BARE MÅ HA!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå