gadgetpro Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 føkk idag var d kun brightpoint som fortsatt hadde den 20.! noen som vet om denne endres?da tilter jeg og boikotter E90 til fordel for P1 Lenke til kommentar
gladmobilja Skrevet 18. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juli 2007 føkk idag var d kun brightpoint som fortsatt hadde den 20.!noen som vet om denne endres?da tilter jeg og boikotter E90 til fordel for P1 9097844[/snapback] P1i og E90 er vel to vidt forskellige telefoner. Trænger du stor skærm og fuldværdigt QWERTY så er der ingen vej uden om E90. Desuden er leveringen af P1i vel heller ikke startet.. Bare en masse ubekræftede datoer Jeg fæster min lid til den 26. Der er bare 8 dage til.. Lenke til kommentar
gadgetpro Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 klarer sikkert en uke til siden man har ventet et kvartal snart...grrrrrmmmmmmmmmffffffff Lenke til kommentar
gladmobilja Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 Det ville være meget fint hvis dem der skulle have telefonen over weekenden kunne sige fra hvis den faktisk ryger afsted i posten. -Og inkludere distributør/leverandør navn Lenke til kommentar
Bossie Skrevet 19. juli 2007 Del Skrevet 19. juli 2007 Jeg har ventet siden februar, så noen dager til har ingenting å si. Selv om jeg må innrømme at de siste 2 ukene har gått tregere enn resten av året. Det er ett sværd som stikker i min sjel å se at ubekreftet dato blir utsatt og utsatt. Håper dem kan få ut telefonen snart. Får bare vente litt til. Lenke til kommentar
jolass Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Jeg får den kanskje idag da jeg muligens kan hente den hos leverandøren, via en butikk. Den er bekreftet idag, men nå får vi se først... Lenke til kommentar
3121 Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Jeg får min også idag! Kom inn i går! Ikke spør hvor, hvem osv. Liten "deal" jeg har med en leverandør. Lenke til kommentar
Bossie Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Hver dag blir bare lengere og lengere mens jeg venter på E90. Kan noen skrive her om det dukker opp en levrandør / butikk som har fått inn den Røde versonen av E90? Jeg har bestillt hos Amentio.no men dem har ubekreftet dato den 25.07. Det er leeeeeeeenge når man venter. mvh undertegnede. Lenke til kommentar
gladmobilja Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Ikke spør hvor, hvem osv. Liten "deal" jeg har med en leverandør. 9106714[/snapback] Ja men så takker alle vi andre for din hjælp. Above and beyond the call of duty Hver dag blir bare lengere og lengere mens jeg venter på E90.Kan noen skrive her om det dukker opp en levrandør / butikk som har fått inn den Røde versonen av E90? Jeg har bestillt hos Amentio.no men dem har ubekreftet dato den 25.07. Det er leeeeeeeenge når man venter. mvh undertegnede. 9106844[/snapback] Ring Telefast, Amentio's leverandør og spørg dem: 33 48 22 70 Mit gæt er at de har så mange mocca forbestillinger at de rygger den røde version kunstigt frem, vel vidende at den ikke kommer før mocca. Men ring Telefast. Det er dem der får din telefon. Endret 20. juli 2007 av gladmobilja Lenke til kommentar
bonzo1 Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 E90 var i hus i går .Lefdal Alnabru fikk inn 2 stk i går,i farge moccha.Nydelig tlf.I am a happy man Lenke til kommentar
gadgetpro Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 come on bonzo og peis inn et live bilde før jeg hopper over og tvinger deg til å svelge din E90 på tvers Lenke til kommentar
Bossie Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Tusen takk for tipset gladmobilja, jeg skal prøve å ringe dem. Jeg blir så glad om dem kan gi meg gode nyheter. Gratulerer til deg bonzo1, jeg ringte selv til Lefdal for å bestille telefon, men jeg vil så gjærne ha den røde så jeg måtte si pass når dem kun hadde mocca fargen. Lenke til kommentar
gladmobilja Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 Talte nettop med Lefdal internet. De har fået to ind på lager i Sverige. Den ene er min.. Lenke til kommentar
gladmobilja Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 bonzo1, hvad betalte du? Lenke til kommentar
bonzo1 Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 bonzo1, hvad betalte du? 9107008[/snapback] [/quot Jeg betalte 7495 kr for den.Ikke galt i en butikk synes jeg.Har også holdt den av i Nokia Store byporten,og de mente den vil koste rundt 9k. Lenke til kommentar
gladmobilja Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 Ja det er en meget god pris fra fysisk butik. Jeg bliver desværre nød til at vente 3-5 dage på at min bliver sendt fra sverige. Næste uge engang.. Telebutikken i Bergen vil have "omkring 10K" Lenke til kommentar
bonzo1 Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Fikk akkurat en tlf fra Nokia Store byporten nå.De fikk inn et forhåndsbestilt parti i går,og hadde fått inn et lite pari til i dag. Lenke til kommentar
3121 Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 (endret) Tusen takk for tipset gladmobilja, jeg skal prøve å ringe dem. Jeg blir så glad om dem kan gi meg gode nyheter. Gratulerer til deg bonzo1, jeg ringte selv til Lefdal for å bestille telefon, men jeg vil så gjærne ha den røde så jeg måtte si pass når dem kun hadde mocca fargen. 9106991[/snapback] Hvilket telefonnummer ringte du? Lefdal Alna? Hadde de fått inn mange Mocha? Snakket med kundeservice på 815 nummer, og de sa at de ikke hadde? Er det andre som vet om den finnes i butikker i Oslo, hvor man kan kjøpe med abonenment el? Endret 20. juli 2007 av Pallister Lenke til kommentar
Bossie Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Jeg ringte til Telefast. Amentio's levrandør. Fått ny ubekreftet dato på 15.08.07 Jeg skal lete etter en annen levrandør, kan ikke være umulig å få tak i den telefon før 15.08. mvh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå