Gå til innhold

Nokia E90 - Hvornår?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er 2 av mine leverandører som fortsatt står med bekreftet 20.denne mnd

Tror d kan komme av at vi alt har bestilt disse :)

9082408[/snapback]

Dette kan jeg også bekrefte - men det gjelder kun forhåndsbestilte apparater. De som bestiller først nå må belage seg på å vente en god stund.

Lenke til kommentar

Er der nogen af de nævnte leverandøre der betjener netbutikkerne? -Eller er det bare til fysiske butikker?

Forstår ikke hvorfor alle netbutikkerne ligger fra 26. og udover hvis så mange leverandører får den ind den 20. Og jeg har forudbestilt, flere steder, for længe siden..

Endret av gladmobilja
Lenke til kommentar
Blir spennende å se om Elkjøp og Lefdal holder datoen (i morgen) de oppgir på sine sider.

9085830[/snapback]

alt er bullshit,de vil bare selge,fordi nokia sendte meg for 5 dager siden at nokia e90 vil være i salg i Norge tidlig i høst.

ikke stol på dem,

Lenke til kommentar
Blir spennende å se om Elkjøp og Lefdal holder datoen (i morgen) de oppgir på sine sider.

9085686[/snapback]

 

Tvivler. Talte med Lefdal kl. 19.00 her til aften. Der var der pludselig ingen E90 på lager og deres datasystem sagde 26/7. Der var dog en chance for at der kom to i morgen (den ene er min), men jeg tror ikke på det.

Movida siger den 22. bekræftet, men det er vist en søndag. Tror heller ikke på den.. :mad:

Endret av gladmobilja
Lenke til kommentar
hvordan kanjeg bestill fra leverendør som har bekreftet dato??hvordan og hvilke sider??alle nettsider får nokia e90 etter 26-07 og mpx i 31-07-...

9085686[/snapback]

 

Tvivler. Talte med Lefdal kl. 19.00 her til aften. Der var der pludselig ingen E90 på lager og deres datasystem sagde 26/7. Der var dog en chance for at der kom to i morgen (den ene er min), men jeg tror ikke på det.

Movida siger den 22. bekræftet, men det er vist en søndag. Tror heller ikke på den.. :mad:

9085897[/snapback]

movida bekreftet i 22-07?det står 22-08 ikke i juli

Lenke til kommentar
Jeg overvejer også Ebay. Lad os vide sælger/pris/leveringstid hvis du går den vej Fido.

9086182[/snapback]

T-dimention på ebay.com selger nokia e90 for 5860kr til sammen ink.frakt og alt og garanti 1 år.engelsk keyboard.levering mellom 3 til 6 dager...også skal han sende den som gave med lav værdi...

Lenke til kommentar
Huu ?!

 

CDON har nå 30.09 ! som dato.

 

Nokia tatt fellesferie eller hva skjer ? Er den ute i andre land egentlig ?

9089419[/snapback]

 

Det har været deres dato et stykke tid.

 

Talte med Telefast (distributør for bl.a. MPX og Amentio) igen i dag. Kommer muligvis et lille parti ind omkring månedsskiftet. Deres dato er 26/7.

Endret av gladmobilja
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...