Gå til innhold

Nokia E90 - Hvornår?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har nå testet den nye firmwaren i noen dager og har følgende å si om den:

• AGPS fungerer som en drøm. Ikke noen bombe, da det er samme som på N95.
  • Telefonen er blitt raskere. Henger ikke lenger mellom inner og ytterskjerm
  • WLAN er ikke like stabilt som før. Rett som det er finner den ikke WLAN, selv om jeg vet det er der
  • Batteriet varer lenger. (Dette kan være programmer som jeg hadde installert som forårsaker dette også, men testet det ikke)
  • Problemet med at telefonen booter når man bruker GPS er ikke fikset. (Skjer sjelden)

Veldig godt fornøyd med den så langt. Litt irriterende med merker på innerskjerm samt en del knirk når man bruker telefonen med tastatur, men dette er som småting å regne i forhold til resten.

-KJ

Lenke til kommentar
Har nå testet den nye firmwaren i noen dager og har følgende å si om den:
  • AGPS fungerer som en drøm. Ikke noen bombe, da det er samme som på N95.
  • Telefonen er blitt raskere. Henger ikke lenger mellom inner og ytterskjerm
  • WLAN er ikke like stabilt som før. Rett som det er finner den ikke WLAN, selv om jeg vet det er der
  • Batteriet varer lenger. (Dette kan være programmer som jeg hadde installert som forårsaker dette også, men testet det ikke)
  • Problemet med at telefonen booter når man bruker GPS er ikke fikset. (Skjer sjelden)

Veldig godt fornøyd med den så langt. Litt irriterende med merker på innerskjerm samt en del knirk når man bruker telefonen med tastatur, men dette er som småting å regne i forhold til resten.

-KJ

Heisann!! Hva er forskjell på AGPS og Den nyste versjonen av nokia maps som man kunne instalere for en tid tilbake? Jeg har vært svært fornøyd med den siste versjon av nokia maps, selv om den ikke alltid er flink til å velge raskeste vei.. WLAN MINDRE stabilt? Synes mitt er ustabilt nok som det er.. Om signalet er litt dårlig så får jeg beskjed om at jeg ikke kan koble til internett pga ikke svar fra gateway.

resten er jo positivt..

Lenke til kommentar

Er vel tilfeldigvis ingen som vet hvor jeg får kjøpt denne i Møre & Romsdalsområdet? Eventuelt kan jeg jo bestille fra nettbutikk, men vil ha den så kjapt som mulig.

Noen som kan gi meg en update på hva som ikke fungerer med nyeste firmwire? Er telefonen verdt de 7 tusen kronene jeg må ut for den? :D

Endret av vegardostrem
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...