Gå til innhold

Nokia E90 - Hvornår?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Takk!

Nå er jeg veldig fornøyd med E61i , den er overaskende bra, 3 minus som er : ikke støtte for større minnekort en 2Giga, ikke kamera foran til videotelefoni (men det funker for det!) og skulle vert bedre kamera.

holder nok en stund på denne her! :D

ps: når jeg henta den trodde jeg ikke den kunne mota noen 3G samtale i det hele tatt, men det kunne den og jeg ble svert glad da! ble som på 6630 at enn må snu evt stå i speil, vel bedre enn ikke no sier jeg bare! fornøyd fornøyd!

Lenke til kommentar

Bare for å spore helt av, så er det tre ting jeg vil trekke frem ved E61 som spesielt positive. Dette er batteritid, tastatur og konstruksjon. Den er den eneste telefonen jeg har hatt de siste to år som med letthet varer minst en arbeidsdag uansett hvor hektisk det er. Metallkonstruksjonen sørger for at den fortsatt nesten ser ut som ny etter ett år, samt at skjermen og tastatur er perfekt til mail. (Exchange fungerer utmerket via Mail For Exchange.)

Sammenligner du med E90 så er batteritiden på denne dårlig. Har til gode å se denne vare en arbeidsdag uten lading. Tatsturet er større og med flere taster, men synes fortsatt at responsen på E61 var bedre. Dette er helt sikkert en vanesak, og jeg regner med at jeg kommer til å venne meg på E90 sitt, selv om at det tar mer tid enn med E61. Konstruksjonsmessig er E90 vesentlig dårligere. Det knaker og knirker både her og der. Disse småtingene er imidlertid mer enn tilgitt når man tar i bruk den indre skjermen på E90... Bruker TeaShark, Opera Mini 4 Beta2 og den innebyggede browseren og har tilgang til det aller meste jeg trenger i jobben.

-KJ

Lenke til kommentar

ja som skrevet, jeg drøyer E90 kjøp. simpelten elsker tastaturet og skjermen på E61i og hele formen på telefonen, litt blackberryaktig ala de trendy har ;) , god å skrive på, fin å tight uten plastfølse what so ever, slippe lukke opp og igjen ala N95 (leileilei!) , så ja jeg tror ikke jeg har vert mere glad i en talatut, veldigveldig fornøyd her nå ja!

ja og som skrevet over her, batteriet er så bra, beste ever. Jeg ladet lørdag når jeg fikk den og den har nå 2 streker igjen etter mye tafsing. gromt rett å slett.

Endret av SUPERJANNE
Lenke til kommentar

Hihi, nå koser jeg meg fælt....Like fin å bruke som jeg hadde trodd, masse stasj å leke med, samt allerede nå nødvendig redskap i jobben.....Det var vært å vente på.

Sliter litt med den GPS funkjsonen, men må vel rett og slett lese bruksanvisingen tenker jeg.....

Blitt stille her inne så regner med at alle har fått sitt nå kansje?

Du da Janne? Blir en til jul? Da har du sikkert gått lei av den du har nå....

Lenke til kommentar

Ny FW for E90 med AGPS er nå ute på NU! :) Denne har versjon 7.40.1.2 og inneholder også andre oppdateringer som er etterlengtet. (Har ikke sett noen offisiell changelog enda, men skal poste hvis jeg finner.)

Nå blir det andre boller her... ;)

-KJ

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...