SUPERJANNE Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 SuperJanne holder seg vel til Nokia? 9637583[/snapback] jepp! jeg er litt "Nokia-synsk" og tror den kommer neste uke... Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Mac og nokia hekta Sukk Lenke til kommentar
Utvannet Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Er det noen som kan fortelle meg om E90 har en "print screen" funksjon (eller knapp) slik PC-er har? Lenke til kommentar
fo2re Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hm det tror jeg ikke den har, men vet det finnes program som tar skjermbilder til Symbian. Den har mye bedre klipp og lim forøvrig enn tidligere Symbian versjoner og det har jeg hatt mye bruk for i jobb sammenheng, feks få lagt over ting i kalender, avtaler, notater osv fra stasjonære PC-er hjemme og på jobb. Men har fått ett problem som lurer på om flere nå opplever, det knirker i plasten på enden mot batteriet, er omtrent som det er ett tomrom mellom dekslet og batteriet, noen som har opplevd dette ?? Er det noen som kan fortelle meg om E90 har en "print screen" funksjon (eller knapp) slik PC-er har? 9640120[/snapback] Lenke til kommentar
DArntsen Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Hei, jeg opplevde det på den første jeg hadde. Virket som baksidedekselet (det som er rundt batteridekselet) ikke satt helt tight. Når jeg presset de to delene mot hverandre beveget de seg og lagde en knirkelyd. Kjøpte en til og den har ikke denne knirken, men her er batteridekselet mye løsere. Kan faktisk skyves nesten en millimeter. Lenke til kommentar
SweetD Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Superjanne, har du fått noe insideinformasjon du har lyst til å dele? Siden du sikter på neste uke mener jeg. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Mac og nokia hekta Sukk 9639796[/snapback] jaggu! Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Superjanne, har du fått noe insideinformasjon du har lyst til å dele? Siden du sikter på neste uke mener jeg. 9641020[/snapback] se www.my-symbian.com forumet, de fleste tipper neste uke. ikke no hemliss det. deler alt serru! Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Dream girl *gosh* 9641767[/snapback] takk for krydder i hverdagen Lenke til kommentar
holej Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 kan man tro på denne datoen? http://www.movida.no/default.asp?pid=336741&lid=2 9624890[/snapback] Jeg greide ikke å vente lenger og ringte Lefdal. De hadde på lager, og jeg kjøpte...Spurte de spesifikt om dette var siste versjon,- det sa de, men jeg fikk ikke inntrykk av at de hadde peil. Men de tilbyr jo angrefirst så da tenkte jeg det uansett kunne være moro å taste litt. Skal til Houston om en uke og da trenger jeg noe å fikle med på flyet! Men jeg er usikker på om jeg har siste versjon. Hva ser man det enklest på? Utifra bildene jeg har sett av de gamle modellene, så ser det ut til at jeg har den nye. Men er det noe mer definitiv måte og søke seg frem til dette på`? Og hvorfor finner ikke gps'n posiisjonen? Virker som om den ikke skrur seg på? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 opphøyning rett over kameraknappen, skjermen på den nyeste er av noe ala glass etter det jeg har forstått. spør inne på www.my-symbian.com/forum , det ligger akurat samme spørsmål der... med masse svar i. er vist 3 "versoner" nå, så litt forvirret selv jeg ... Lenke til kommentar
holej Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 opphøyning rett over kameraknappen, skjermen på den nyeste er av noe ala glass etter det jeg har forstått. spør inne på www.my-symbian.com/forum , det ligger akurat samme spørsmål der... med masse svar i. er vist 3 "versoner" nå, så litt forvirret selv jeg ... 9646045[/snapback] Takk for svar Superjanne. Jeg har den forhøyningen. Lefdal sa de fikk den inn i september. Anyway, moro læll! Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 3 versjoner? Tar ihvertfall grusomt lang tid med denna ihvertfall.... Høre hva dere sier om den føre jeg kanskje kaaaanskje svir av penger på den. N95 min er ikke så gammel, hehe 5 uker, snart ny rekord Lenke til kommentar
holej Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 3 versjoner?Tar ihvertfall grusomt lang tid med denna ihvertfall.... Høre hva dere sier om den føre jeg kanskje kaaaanskje svir av penger på den. N95 min er ikke så gammel, hehe 5 uker, snart ny rekord 9646127[/snapback] hehe, tar ikke lang tid før behovene melder seg nei.... Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Blir fort avhengig av følelsen å åpne noe nytt, lukten av det når plasten tas av osv. Apple sine ting luktet spesielt, hehe... Snart ny classic og touch ipod og Lenke til kommentar
holej Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 kan man tro på denne datoen? http://www.movida.no/default.asp?pid=336741&lid=2 9624890[/snapback] Jeg greide ikke å vente lenger og ringte Lefdal. De hadde på lager, og jeg kjøpte...Spurte de spesifikt om dette var siste versjon,- det sa de, men jeg fikk ikke inntrykk av at de hadde peil. Men de tilbyr jo angrefirst så da tenkte jeg det uansett kunne være moro å taste litt. Skal til Houston om en uke og da trenger jeg noe å fikle med på flyet! Men jeg er usikker på om jeg har siste versjon. Hva ser man det enklest på? Utifra bildene jeg har sett av de gamle modellene, så ser det ut til at jeg har den nye. Men er det noe mer definitiv måte og søke seg frem til dette på`? Og hvorfor finner ikke gps'n posiisjonen? Virker som om den ikke skrur seg på? 9645983[/snapback] Fra den positive side, så fantes det ikke noen ny programvare å laste ned... lover bra for at det er den siste typen, hvert på firmware siden.... Lenke til kommentar
holej Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 Blir fort avhengig av følelsen å åpne noe nytt, lukten av det når plasten tas av osv. Apple sine ting luktet spesielt, hehe... Snart ny classic og touch ipod og 9646171[/snapback] Hmm, ja du sier noe der. Gadgets.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå