Gå til innhold

Nokia E90 - Hvornår?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ja kommer d ikke en god del gadgets av intr før julenissen så blir dette den lengste førjulstid jeg har opplevd ivertfall :)

HTC kommer vel med noe digg

SE kommer også med flere før jul

Noika kommer sikkert med noen også

så det blir mange godbiter enda serru :cool:

Lenke til kommentar

nja, njei, jeg vil nå ha nokia :) . Som sakt ikke noe winfan jeg, har sett gamle Tytn og ser jo den er mindre etc. men jeg kjøper E90 pga den store skjermen og tastaturet. Måten å klappe den sammen er også bedre ift Tytn, som jeg føler fort blir slærkete. OS`et på Tytn er kronglete og lite brukervennlig.

Lenke til kommentar
nja, njei, jeg vil nå ha nokia  :)  . Som sakt ikke noe winfan jeg, har sett gamle Tytn og ser jo den er mindre etc. men jeg kjøper E90 pga den store skjermen og tastaturet. Måten å klappe den sammen er også bedre ift Tytn, som jeg føler fort blir slærkete. OS`et på Tytn er kronglete og lite brukervennlig.

9624485[/snapback]

Har hatt TYTN - aldri mer. Jeg mistet mange av samtalene inn, og den er treig. Ikke noen god "mobil", men som pda er den jo grei. Jeg trenger en telefon som tillater enhånds-tasting. E90 er perfekt i så måte, der du kan bruke den som en "vanlig" tlf, men også med mulighet for "qwerty-arbeid" og stor skjerm. Det er jo det beste av begge verdener! En amfibie!

Jeg tror jeg skal holde meg i skinnet, og satse på at tålmodigheten holder til at MPX får den inn. Gi meg gjerne tips hvis andre får den inn tidligere. Jeg kjøper eks mva så prisen er ikke så gærn da, og mpx.no ser ut til å være billige?? (6900 inkl mva)

Endret av holej
Lenke til kommentar
nja, njei, jeg vil nå ha nokia  :)  . Som sakt ikke noe winfan jeg, har sett gamle Tytn og ser jo den er mindre etc. men jeg kjøper E90 pga den store skjermen og tastaturet. Måten å klappe den sammen er også bedre ift Tytn, som jeg føler fort blir slærkete. OS`et på Tytn er kronglete og lite brukervennlig.

9624485[/snapback]

Har hatt TYTN - aldri mer. Jeg mistet mange av samtalene inn, og den er treig. Ikke noen god "mobil", men som pda er den jo grei. Jeg trenger en telefon som tillater enhånds-tasting. E90 er perfekt i så måte, der du kan bruke den som en "vanlig" tlf, men også med mulighet for "qwerty-arbeid" og stor skjerm. Det er jo det beste av begge verdener! En amfibie!

Jeg tror jeg skal holde meg i skinnet, og satse på at tålmodigheten holder til at MPX får den inn. Gi meg gjerne tips hvis andre får den inn tidligere. Jeg kjøper eks mva så prisen er ikke så gærn da, og mpx.no ser ut til å være billige?? (6900 inkl mva)

9624497[/snapback]

koster jo 6400; på billigste stedet.

Lenke til kommentar

Hei alle dere communcatorfans. Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. Tror min kommer i slutten av uken. (Elkjøp - returvare) Har hatt både tytn og p990i, men kommer alltid tilbake til nokia. Etter å ha brukt 9210i, 9500 og nå 9300i, er jeg nok hekta. Skal gi dere en fyldig rapport når jeg har fått den i hus. Artig¨å se at det er flere enn meg som er "addicted to communicators".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...