SUPERJANNE Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 ja det er ikke mye annet enn kan gjøre! kikket litt på tytnII men huff, jeg er ikke win-fan og har igrunn bare dårlig vibber til det. så her er det bare å vente videre! da får vi en bra en forhåpentligvis! Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 Ikke noen win fan du heller hehe, blir vel sånn når man først har begynt med mac Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 ja det er sånn det er! uansett, den kommer vel før nissen håper jeg, ellers er jula ødelagt! Lenke til kommentar
gadgetpro Skrevet 2. oktober 2007 Del Skrevet 2. oktober 2007 kommer mange høydare før julenissen hvis ikke blir det en kjip førjulstid:) Lenke til kommentar
gadgetpro Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 ja kommer d ikke en god del gadgets av intr før julenissen så blir dette den lengste førjulstid jeg har opplevd ivertfall HTC kommer vel med noe digg SE kommer også med flere før jul Noika kommer sikkert med noen også så det blir mange godbiter enda serru Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 ja men kun en communicator! ellers er HTC ikke av interesse pga Windowsen, SE overasker nok ikke med noe før jul for meg ivertfall. samsung er utelukka... nei bare å vente! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Janne: Jeg har fått min Kaiser nå og kan ikke skjønne at du ikke vil like den. Som sagt har ikke jeg prøvd E90 selv, men den også ser spennende ut. (men denne går nedi lomma!) Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 nja, njei, jeg vil nå ha nokia . Som sakt ikke noe winfan jeg, har sett gamle Tytn og ser jo den er mindre etc. men jeg kjøper E90 pga den store skjermen og tastaturet. Måten å klappe den sammen er også bedre ift Tytn, som jeg føler fort blir slærkete. OS`et på Tytn er kronglete og lite brukervennlig. Lenke til kommentar
holej Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 (endret) nja, njei, jeg vil nå ha nokia . Som sakt ikke noe winfan jeg, har sett gamle Tytn og ser jo den er mindre etc. men jeg kjøper E90 pga den store skjermen og tastaturet. Måten å klappe den sammen er også bedre ift Tytn, som jeg føler fort blir slærkete. OS`et på Tytn er kronglete og lite brukervennlig. 9624485[/snapback] Har hatt TYTN - aldri mer. Jeg mistet mange av samtalene inn, og den er treig. Ikke noen god "mobil", men som pda er den jo grei. Jeg trenger en telefon som tillater enhånds-tasting. E90 er perfekt i så måte, der du kan bruke den som en "vanlig" tlf, men også med mulighet for "qwerty-arbeid" og stor skjerm. Det er jo det beste av begge verdener! En amfibie! Jeg tror jeg skal holde meg i skinnet, og satse på at tålmodigheten holder til at MPX får den inn. Gi meg gjerne tips hvis andre får den inn tidligere. Jeg kjøper eks mva så prisen er ikke så gærn da, og mpx.no ser ut til å være billige?? (6900 inkl mva) Endret 3. oktober 2007 av holej Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 kan man tro på denne datoen? http://www.movida.no/default.asp?pid=336741&lid=2 Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 nja, njei, jeg vil nå ha nokia . Som sakt ikke noe winfan jeg, har sett gamle Tytn og ser jo den er mindre etc. men jeg kjøper E90 pga den store skjermen og tastaturet. Måten å klappe den sammen er også bedre ift Tytn, som jeg føler fort blir slærkete. OS`et på Tytn er kronglete og lite brukervennlig. 9624485[/snapback] Har hatt TYTN - aldri mer. Jeg mistet mange av samtalene inn, og den er treig. Ikke noen god "mobil", men som pda er den jo grei. Jeg trenger en telefon som tillater enhånds-tasting. E90 er perfekt i så måte, der du kan bruke den som en "vanlig" tlf, men også med mulighet for "qwerty-arbeid" og stor skjerm. Det er jo det beste av begge verdener! En amfibie! Jeg tror jeg skal holde meg i skinnet, og satse på at tålmodigheten holder til at MPX får den inn. Gi meg gjerne tips hvis andre får den inn tidligere. Jeg kjøper eks mva så prisen er ikke så gærn da, og mpx.no ser ut til å være billige?? (6900 inkl mva) 9624497[/snapback] koster jo 6400; på billigste stedet. Lenke til kommentar
Mobilalf Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 Hei alle dere communcatorfans. Den som venter på noe godt venter ikke forgjeves. Tror min kommer i slutten av uken. (Elkjøp - returvare) Har hatt både tytn og p990i, men kommer alltid tilbake til nokia. Etter å ha brukt 9210i, 9500 og nå 9300i, er jeg nok hekta. Skal gi dere en fyldig rapport når jeg har fått den i hus. Artig¨å se at det er flere enn meg som er "addicted to communicators". Lenke til kommentar
holej Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 koster jo 6400; på billigste stedet. 9624896[/snapback] Hvor da? har firmakonto hos MPX så det er litt derfor jeg handler der, men jeg sier aldri nei til å spare noen kroner:-) Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 se prisguiden her inne... Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 3. oktober 2007 Del Skrevet 3. oktober 2007 se prisguiden her inne... edit: 6560; Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 noe nytt? 9636956[/snapback] Nope... Ubekreftet 31/10. Du kan få en hyggelig pris på en kaiser hvis du er interessert. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 SuperJanne holder seg vel til Nokia? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 SuperJanne holder seg vel til Nokia? 9637583[/snapback] Ja, hun er helt Nokia-frelst virker det som. Anyway... når er det denne egentlig kom i salg? Er ve ganske lenge siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå