Gå til innhold

Nokia E90 - Hvornår?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ikke lenge siden jeg sendte en talatut til bakke. Så de reparerer. (jo forsåvidt en stund siden men)

9577952[/snapback]

Men E90 er en 3G-telefon og nå er det vel kun Deltaservice som foretar slike reparesjoner. Var vel snakk om at Zodiac skulle få en slags avtale med Deltaservice/Nokia om bytte.

Lenke til kommentar
ikke lenge siden jeg sendte en talatut til bakke. Så de reparerer. (jo forsåvidt en stund siden men)

9577952[/snapback]

Deltaservice får såvidt meg bekjent inn alt av Nokia service via butikker osv. Var sammen med en kar i HV som jobber der (Kongsberg) og det var greit mye service inne til ALLE tider.

Lenke til kommentar

9577952[/snapback]

Deltaservice får såvidt meg bekjent inn alt av Nokia service via butikker osv. Var sammen med en kar i HV som jobber der (Kongsberg) og det var greit mye service inne til ALLE tider.

9577980[/snapback]

jeg vet bakke reparerer. :) (Sandefjord)

Lenke til kommentar
noe ny dato anyone?  :(

9578282[/snapback]

Jeg har bestilt min gjennom MPX og de sier foreløpig dato 01.10. Tviler på at dette går i orden, men kan jo håpe. Jeg får smøre meg med tålmodighet. Har ikke ventet så lenge som dere så jeg skal vel ikke si noe..

Lenke til kommentar
Spennende å se når dere får den, SuperJanne, du får skrive en liten sullamitt om mobilen når du får den

9595824[/snapback]

Er det noen av dere som har fått den ennå ?

Jeg har kjøpt min på Elkjøp. Den en er helt super.

Jeg har ett problem , det er når jeg lager notater og vil sende disse til mail . Når jeg mottar disse notatene så synes ikke æøå.

Det blir bare noen rare tegn. Er det noen som har en løsning på dette. Det er jo kjekt at når du skriver på norsk at alle tegn synes.

Ellers så er jo tlf helt super. Det beste kamera jeg har hatt på noen tlf . Bilder tatt inne i mørket blir til og med ganske ok. God lyd på utvendig høyttaler. Rask i menyen.

Virkelig en god sak og bli glad i , Gled dere , dere som venter. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...