SUPERJANNE Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 skurring i høyttaler. tastaturet satte merker i skjemen. å litt mere . Lenke til kommentar
SkogensBaron Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Jammen fikk jeg pakke i går gitt!! Lenke til kommentar
SweetD Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Jaja, får bare gratulere jeg Noen bilder har du vel lovet oss også? I vente på vår telefon... Lenke til kommentar
SkogensBaron Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Takk takk.. Hehe... lovet bilder har jeg vel ikke, men dere har spurt om jeg kan legge ut... Kan evt legge ut noe i morgen.. hva vil dere ha bilder av da? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 (endret) alt vel! GRATTIS! Endret 16. september 2007 av SUPERJANNE Lenke til kommentar
SkogensBaron Skrevet 16. september 2007 Del Skrevet 16. september 2007 Takk takk.. Gøy... Instalerte akkurat msn klienten anbefalt av amobil.. og den funker suverent.. Så nært på datamaskin man kommer, med bilder og smilyes og nudger og hele pakka.. Kvalitetsfølelsen er meget bra, Om man skal være VELDIG kritisk så er bakdekselet litt slarkete i det ene hjørnet.. Merker det når man tapper på det med fingeren.. Men det plager meg ikke sånn grådig.. Telefonen min er også litt vaglete, når den ligger på bordet.. Som et bord met ett ben som er bittelitt kortere enn det andre, pga tilpassning med gummiknottene underst.. En kompis av meg med E90 hadde akkurat samme problem og fikk dette løst på et serviceverksted.. Merket også i stad at skjermen ble svart når jeg surfet på nett.. Dette er jo sikkert bare en liten sw feil.. om den blir værre så må jeg få oppdatert sw.. Tastene er etter min mening litt harde, men det er sikkert bare tilvenning.. Tross litt småtterier å sette fingeren på er jeg svært fornøyd.. snarveier som ctrl + c og ctrl + a fungerer også.. flott at de har adoptert dette fra datamaskiner.. Kongetelefon.. rett å slett Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 ang vagling: ta av de gummiknotteene og roter det, de har forskjellige høyder og er satt på feil sted. Lenke til kommentar
SkogensBaron Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Hvor har du det fra? Ser at det er en forhøyning i "festet til knottene" bak på telefonen, så den blir høyere på ene siden.. Men ser ut som om det er en knott som er for lavt.. å da hjelper det lite å flytte om.. men min er ikke på langt nær like lille som den jeg så på youtube.. Lenke til kommentar
Zeceer Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Testet en kameratin sin E90 igår, og var ikke særlig imponert over internett browsingen over WLAN. Har nå en N95, og syns det går utrolig tregt å laste websider, noe det også gjør på E90 (selv med WLAN tilkobling). Tar evigheter før bilder lastes, uten at jeg kan forstå grunnen til dette, da filnedlasting går rykende fort... Ser for meg å kunne sitte i sofaen og surfe forum, nyheter osv, men det vil nok forbli med drømmen (akkurat som det ble med N95). HVORFOR skal det ta så lang tid å laste en vanlig webside? Noen som har erfart lignende med telefonen? Tør ikke tenke på hvor kjedelig det er å surfe med 3G for eks når det WLAN går bøtte tregt... Lenke til kommentar
SkogensBaron Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Hva mener du med tregt? Hvor tregt liksom.. Jeg testet akkurat nå over mitt trådløse nett at den brukte 35 sek på å laste amobil.no helt ut med reklamer og alt.. Jeg klarer i alle fall å leve med den hastigheten.. Lenke til kommentar
Zeceer Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Jeg synes det er ganske tregt med tanke på at man gjerne klikker seg inn på artikkler osv og må vente så lenge hver gang. Synes det er litt uakseptabelt at det skal ta så lang tid, når det tross alt er en wlan tilkobling... Hvordan er det med minne på denne? Kan man surfe hvilken som helst webside uten å få beskjed om at minnet er fullt? Jeg kommer til å skaffe denne telefonen uansett, så ikke misforstå, men til en slik pris burde websurfing gå betraktlig mye kjappere Lenke til kommentar
SkogensBaron Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 ikke fått noe beskjed om at minne er fult enda nei.. og har surfet rundt en del.. Denne skal jo ha mere arbeidsminne enn N95 og en kraftigere prosessor.. Noen som vet hvorfor det tar så lang tid å laste sider da da? Plager meg ikke men.. Er det prosessoren som bruker tid pga bilder osv? Lenke til kommentar
Zeceer Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Det er godt å vite . Uansett er denne tlf GULL når det gjelder mail og IM. Også et STORT pluss at den har æøå Lenke til kommentar
SkogensBaron Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Ja jeg er veldig fornøyd... blir som en ultraportabel pc.. Satt på seminar i dag og satte den på bordet og skrev notater som på en hvilken som helst bærbar datamaskin, samtidig som jeg surfet på det trådløse nettet.. Genialt.. blir mer og mer glad i tastaturet Det beste med denne er at den fungerer som telefon også! som en hvilken som helst annen nokia.. Det er her HTC telefoner er håpløse etter min mening.. Har brukt både TyTN og Mteor.. Jeg sverger til series 60.. Synes også nokia sin pc suite e veldig bra og like lett å synke en nokia som en htc Lenke til kommentar
SweetD Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Fungerer Opera mini på denne? Skal ikke den være rask på mobil? Arrester meg hvis jeg tar feil.. Lenke til kommentar
shegg Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Testet en kameratin sin E90 igår, og var ikke særlig imponert over internett browsingen over WLAN. Har nå en N95, og syns det går utrolig tregt å laste websider, noe det også gjør på E90 (selv med WLAN tilkobling). Tar evigheter før bilder lastes, uten at jeg kan forstå grunnen til dette, da filnedlasting går rykende fort... Ser for meg å kunne sitte i sofaen og surfe forum, nyheter osv, men det vil nok forbli med drømmen (akkurat som det ble med N95). HVORFOR skal det ta så lang tid å laste en vanlig webside? Noen som har erfart lignende med telefonen? Tør ikke tenke på hvor kjedelig det er å surfe med 3G for eks når det WLAN går bøtte tregt... 9512061[/snapback] Prøv Opera mini. Lenke til kommentar
Zeceer Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Joda, Opera Mini er genielt, og har lenge vært redningen om man absolutt MÅ surfe vanlige websider etter informasjon. Hvordan fungerer derimot Opera mini med E90? Kjører den da websiden i full størrelse, men justerer ned kvaliteten på bildet etc slik at det lastes fort? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 Skogen: hvordan funker det å ta et bilde og ha i stand by? blir det dratt ut på den store skjermen? jeg liker ha egnetatte bilder på talatuten! Lenke til kommentar
SkogensBaron Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 det blir dratt ut og blir full bredde ja.. bildet strekkes ikke men bruker hele bredden på bildet, men det kuttes oppe og nede.. så har du bilde av en person kan du risikere å ikke få med hodet ser ikke ut som om det går ann å hjøre noen endring på det heller.. diverre ` men aktivt ventemodus og avtaler er jo viktigere! hehe Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 17. september 2007 Del Skrevet 17. september 2007 (endret) kan man ikke skjære det til i iPhoto? men da blir det vel heilt feil på skjermen foran ! er du fornøyd da? Endret 17. september 2007 av SUPERJANNE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå