SweetD Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Tja, da fikk jeg en trist nyhet om at telefonen lar vente på seg til nærmere oktober, muligens inn i oktober også..Ble litt sur nå faktisk, hadde jo fått bekreftet dato og alt..... Lenke til kommentar
SkogensBaron Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Fatter ikke at det skal være så vanskelig å levere nok av den telefonen.. merkelig.. Ikke no nytt på sporingen av min pakke heller.. så den er med andre ord ikke sent enda SKIT! Lenke til kommentar
SweetD Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Jeg ringte Newphone igjen som da hadde snakket med leverandør, de bekreftede datoene var feil og ny dato er satt til 26.09. Det vil si rundt tiden Superjanne har som bekreftet. Det er vel det som stemmer da..Bare surt at man må vente to uker til. Håper bare at de kommer da. Lenke til kommentar
SkogensBaron Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 <ja det er jævlig surt!! jeg skulle helst ha hatt min i går! Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) dangaard er ubekrefet ivertfall. men bekreftet på telefast den datoen jeg skrev. svartesvingene nå har også telefast satt til 30.9 igjen! æsj! Endret 13. september 2007 av SUPERJANNE Lenke til kommentar
SkogensBaron Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 (endret) Javel? telefast bekreftet? på min telefast står det ubekreftet 30.09.. akkurat nu i dette øyeblikk.. Men telefast er jo ikke alltid de raskeste da.. edit: ja der edita du ja Endret 13. september 2007 av SkogensBaron Lenke til kommentar
SkogensBaron Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 min telefon var visst kommet til lager i dag.. og jeg var først på lista til de som skulle få den nu.. så da venter jeg i spenning igjen.. Om de holder det de lover.. Er så slitsomt at man må ringe til forhandler 4 ganger før man får snakke med noen som er skikket til å sitte der.. Har ringt to ganger og fått beskjed om at den er sendt, når den egentlig ikke er det.. Håpløst.. Så nå skal den sendes i morgen.. uten at jeg tror det før jeg ser det.. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Er det absolutt ingen som sitter med denne mobilen inne da? Lenke til kommentar
SkogensBaron Skrevet 13. september 2007 Del Skrevet 13. september 2007 Enkelte elkjøp og lefdal butikker har de på lager.. men nettbutikkene har nok ikke denne inne i store kvanta i frykt for at de skal brenne inne med dem.. Jeg bestillte over telefon.. og der er det en tusenlapp billigere enn i butikk.. men da tar det litt mere tid Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 var på telebutikken igår (Tønsberg), der hadde de en i brun inne, den var "nye" typen... ble ikke noe serlig bedre av å få teste den da! ... har også skrevet epost til telefast og spurt hva det er som drar ut leveringene. Lenke til kommentar
Zeceer Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 var på telebutikken igår (Tønsberg), der hadde de en i brun inne, den var "nye" typen... ble ikke noe serlig bedre av å få teste den da! ... har også skrevet epost til telefast og spurt hva det er som drar ut leveringene. 9491282[/snapback] På lager eller demomodellen som henger på veggen? Jeg var innom og da hadde de ikke noen inne... Det var på tirsdag. Telefast sitter heller ikke på ett eneste eksemplar, så er rimelig desp nå. MÅ HA Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 de har en orntlig en på telebutikken farmandstredet i Tønsberg. (den var der igår) Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Har de blitt utsolgt eller har de rett og slett begynt å selge de altfor tidlig uten å ennå fått de på lager? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 altså, det er noe feil på de første som ble sendt ut. så nå er de liksom fikset både chassis og høyttaler. det som har tatt tid. nå er nok de "nye" på vei neste ukene ut i butikkene. Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 14. september 2007 Del Skrevet 14. september 2007 Ser det fortsatt det er mange som vil ha denne telefonen: http://www.elprice.no/Product/ProductInfo.aspx?id=29017& Disse har 1 igjen i følge nettsiden, vet ikke om dette stemmer, men vert et forsøk for de som virkelig vil ha den. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 om noen ikke klarer vente: http://www.psdata.no/ps.asp?it=133832 Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 PS var jo 400 kroner dyrere en Elprice sin. Noen flere nettsider som fortsatt har denne mobilen igjen ? Lenke til kommentar
wolfman70 Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 Viss man får tak i en av "gamle" typen, noen som vet om man får denne fikset da på garantien? Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 ja det skal man få på garantien. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 15. september 2007 Del Skrevet 15. september 2007 hva var så galt med den gamle? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå