Øyvind Skogseide Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Hei! Headsetet mitt Sennheiser PC160 blei ødelagt, her om dagen, og eg får da ikkje dekka fordi eg mysta da i golve.... Så... Har noken ein ide om korleis eg kan fiksa detta? Det er den venstre klokka og micen som er ødalagt. Hmm... Fekk te å åpna da, men ingen av ledningane e ødelagt!, faktisk så e alle intakt. Så, kan da vera kabelen så er ødelagt? Den er blitt overkjørt mongen gonga, men han ser heilt fin ut... Endret 8. mai 2007 av alla737 Lenke til kommentar
sannheten_666 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Hei!Headsetet mitt Sennheiser PC160 blei ødelagt, her om dagen, og eg får da ikkje dekka fordi eg mysta da i golve.... Så... Har noken ein ide om korleis eg kan fiksa detta? Det er den venstre klokka og micen som er ødalagt. 8563697[/snapback] kanskje lurt å si et par ord om HVORDAN det er ødelagt. plastikken sprukket? ledningen rivi ut osv? uansett så ser du nok best selv om det er mulig å fikse og hvordan Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Det er der problemet ligger... Ingenting ser ødelagt ut. Alt er heilt fint Lenke til kommentar
saivert Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Jeg har mistet mitt Sennheiser PC150 headset i gulvet mange ganger og det har aldri blitt ødelagt. PC160 bør da være av samme byggekvalitet. Det skal dessuten være garanti på disse. Jeg fikk nytt headset (byttet til PC151) fordi stoffputen på hodebøylen hadde løsnet (gått opp i liminga som man sier) og at mikrofonbøylen sklir ned av seg selv. Og dette er jo rene slitasjeskader (altså noe kunden selv er skyld i). Så tror du skal legge mer press på butikken, evt. kontakte Sennheiser selv. Endret 9. mai 2007 av saivert Lenke til kommentar
Øyvind Skogseide Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 Jeg har mistet mitt Sennheiser PC150 headset i gulvet mange ganger og det har aldri blitt ødelagt. PC160 bør da være av samme byggekvalitet. Det skal dessuten være garanti på disse. Jeg fikk nytt headset (byttet til PC151) fordi stoffputen på hodebøylen hadde løsnet (gått opp i liminga som man sier) og at mikrofonbøylen sklir ned av seg selv. Og dette er jo rene slitasjeskader (altså noe kunden selv er skyld i). Så tror du skal legge mer press på butikken, evt. kontakte Sennheiser selv. 8571082[/snapback] Hmm... Kan prøve det. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Tråden var feilpostet og er flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå