Gå til innhold

Reparere eit Sennheiser PC160?

Anbefalte innlegg

Hei!

Headsetet mitt Sennheiser PC160 blei ødelagt, her om dagen, og eg får da ikkje dekka fordi eg mysta da i golve....

Så... Har noken ein ide om korleis eg kan fiksa detta?

Det er den venstre klokka og micen som er ødalagt.

Hmm... Fekk te å åpna da, men ingen av ledningane e ødelagt!, faktisk så e alle intakt.

Så, kan da vera kabelen så er ødelagt?

Den er blitt overkjørt mongen gonga, men han ser heilt fin ut...

Endret av alla737
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Headsetet mitt Sennheiser PC160 blei ødelagt, her om dagen, og eg får da ikkje dekka fordi eg mysta da i golve....

Så... Har noken ein ide om korleis eg kan fiksa detta?

Det er den venstre klokka og micen som er ødalagt.

8563697[/snapback]

kanskje lurt å si et par ord om HVORDAN det er ødelagt. plastikken sprukket? ledningen rivi ut osv? uansett så ser du nok best selv om det er mulig å fikse og hvordan

Lenke til kommentar

Jeg har mistet mitt Sennheiser PC150 headset i gulvet mange ganger og det har aldri blitt ødelagt. PC160 bør da være av samme byggekvalitet.

Det skal dessuten være garanti på disse. Jeg fikk nytt headset (byttet til PC151) fordi stoffputen på hodebøylen hadde løsnet (gått opp i liminga som man sier) og at mikrofonbøylen sklir ned av seg selv. Og dette er jo rene slitasjeskader (altså noe kunden selv er skyld i).

Så tror du skal legge mer press på butikken, evt. kontakte Sennheiser selv.

Endret av saivert
Lenke til kommentar
Jeg har mistet mitt Sennheiser PC150 headset i gulvet mange ganger og det har aldri blitt ødelagt. PC160 bør da være av samme byggekvalitet.

Det skal dessuten være garanti på disse. Jeg fikk nytt headset (byttet til PC151) fordi stoffputen på hodebøylen hadde løsnet (gått opp i liminga som man sier) og at mikrofonbøylen sklir ned av seg selv. Og dette er jo rene slitasjeskader (altså noe kunden selv er skyld i).

Så tror du skal legge mer press på butikken, evt. kontakte Sennheiser selv.

8571082[/snapback]

Hmm... Kan prøve det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...