Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Moderat kløe på kjønnsorgan - Sykdom?

Gjest Kløe

Anbefalte innlegg

Gjest Kløe

Var på tur i helgen og sov i telt. Jeg måtte på do, og den eneste doen som var i nærheten var en offentlig do. Den doen var ikke av den reineste sorten, men min trang til å sette meg på den var alt for stor. Dekte til med papir og slikt. Etter dobesøket har penisen klødd. Den har nå klødd moderat i et par dager. Det er pongen og forhuden på penis som klør. Den er ikke rød/ser irritert ut på noen måte. Har vasket meg godt de siste dagene, men uten at det har hjelpe noe særlig. Jeg har heller ikke hatt seksuell omgang på et par måneder.

Har jeg fått en sykdom? noen som har noen forslag til hva som kan gjøres?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest kløe
Kan det være at følelsen av å være skitten har bitt seg fast i sinnet ditt og gitt deg fantomkløe?

8563606[/snapback]

Hm, ja det kan jo være mulig det. Syntes værtfall det er rart at det klør når det ikke er noen tegn til irritert hud eller noe annet. Noen tips til hvordan jeg kan bli kvitt fantomkløa da?

Lenke til kommentar

Tviler sterkt på at du har fått noen sykdom. Jeg er ingen ekspert, men jeg trodde ikke den type virus og bakterier kunne leve så lenge ute i det "fri"? Men det kan jo hende at har fått kløe på grunn av teltturen hvis hygienen ikke var på topp.

Eventuelt får du bare stikke til legen å sjekke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...