Poor Leno Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 The Simpsons: Hit & Run er vel et av de beste tegneseriebaserte spillene noensinne, så jeg ønsker et nytt spill hjertelig velkommen! <3 Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 The Simpsons regnes som en av tidenes beste humorserier. Nå tror GameSpot at det snart kommer et nytt Simpsons-spill. Les mer Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 The Simpsons: Hit & Run er vel et av de beste tegneseriebaserte spillene noensinne, så jeg ønsker et nytt spill hjertelig velkommen! <3 8563574[/snapback] Helt enig, spillet hadde sine mangler (som alle andre), men det leverte til tross for at jeg trodde det sugde maks. Vil folk ha cell-shading i et Simpsons-spill? Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 The Simpsons: Hit & Run er vel et av de beste tegneseriebaserte spillene noensinne, så jeg ønsker et nytt spill hjertelig velkommen! <3 8563574[/snapback] Helt enig, spillet hadde sine mangler (som alle andre), men det leverte til tross for at jeg trodde det sugde maks. Vil folk ha cell-shading i et Simpsons-spill? 8563611[/snapback] hvordan skal man ellers lage tegneseriespill? det må bli cell-shade. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Hit & Run synes jeg var helt forferdelig. Grei nok spillbarhet, men utrolig irriterende ting ødela for den totale opplevelsen. Som f.eks at karakteren sier akkurat det samme gang på gang på gang på gang.. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Får håpe det blir som hit&run, bare med den byen The Simpsons Movie får premiere i. Litt mer gta-ish, og voilà. *løpe og se på Simpsons* Lenke til kommentar
Filamu Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Får håpe det blir som hit&run, bare med den byen The Simpsons Movie får premiere i. Litt mer gta-ish, og voilà. *løpe og se på Simpsons* 8564793[/snapback] Den byen The Simpson Movie får premiere i? Mener du Springfield? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Får håpe det blir som hit&run, bare med den byen The Simpsons Movie får premiere i. Litt mer gta-ish, og voilà. *løpe og se på Simpsons* 8564793[/snapback] Den byen The Simpson Movie får premiere i? Mener du Springfield? 8565619[/snapback] Ja, men det er jo ikke bestemt hvilken av Springfieldene (vårslettene?) det blir. Eller? Lenke til kommentar
alexandermcloughlin Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Håper det blir noe ekstra slik at det ikke blir et spill som bare går på hendelsene i filmen. Lenke til kommentar
Agg Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Da er det ihvertfall bekreftet, og det virker ganske så interessant, ihvertfall om EA får til alt som nevnes i artikkelen til GameSpot. Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Blir spennende å se hvordan det blir. Er forresten en liten skrivefeil i artikkelen din Joachim. Nest siste avsnitt på slutten står det "Simspons-filmen". Det bør vel være "Simpsons-filmen". Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 http://megagames.com/news/html/console/ama...psonsgame.shtml der ser man ingame av spillet vil jeg tro. ser litt spennende ut :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg