Typhon Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Hei! Lurer på hvor man får knall-blå katoder hen. De jeg har sett på er ikke så mye å skryte av :-? Tenker litt på den blåfargen man finner på lyssablene i starwars, den er jo det man kan kalle blå Lenke til kommentar
LarsM Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Off topic: Så kan man begynne å diskutere... hva er ordentlig blå? Du nevnte et eksempel; lyssablene i Star Wars, men er det noe mer blå enn den mørkeste blåfargen i hw.no logoen? Lenke til kommentar
ELWiss Skrevet 27. desember 2002 Del Skrevet 27. desember 2002 Hmm.. kunne blitt en interessant diskusjon: Hvor blått er det blåeste? Jeg tror bare han mener _blå_ kald katode, og ikke lyseblå/hvit katode slik som microplex selger... Stemmer ikke det? Noen som vet hvor de selger ordentlig blå kalde katoder? ELWiss Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 27. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2002 Joda, stemmer det ELWiss. Synes ikke blå-fargen du får på disse katodene er no særlig å skryte av... Skulle vært mye blåere: IKKE SÅNN MEN SÅNN ELLER SÅNN Lenke til kommentar
ZaLPhoN Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Da kjøper du deg heller neonlys fordi at de lyser mye sterkere. jeg kjøpte meg en "rød" katode og den viste seg å være rosa :oops: !! men nå har jeg en "rød" og en blå katode sammen som gir en litt annen effekt!! Lenke til kommentar
LarsM Skrevet 29. desember 2002 Del Skrevet 29. desember 2002 Jeg synes Microplex sine Sunbeam katoder er ganske blå: http://home.no.net/tempt/pc/pc_side_katode...uten_blitz).jpg Brukte riktignok 2 stk. EDIT: Feil url Lenke til kommentar
nadezico Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 ai ai ai!! er kald katodene fra microplex bra da?? de fikk ganske bra karakter..men når jeg så nøyere etter var d visst den inverteren de snakket om (tror jeg azz) kjipt å prøve å lure folk på den måten... =) hehe skal prøve å få tak i 2 stykk jeg da...d bør lyse ganske fint 8) .. Lenke til kommentar
DummeGaas Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Inverteren og kald-katodene kommer(egentlig) i samme pakke. Jeg har en lilla, den er fin. Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2003 Inverteren og kald-katodene kommer(egentlig) i samme pakke. Jeg har en lilla, den er fin. Du må jo bestille det separat da... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå