Jimmarn Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) hjelp... Funnet det ut jeg kom ikke ut av kboot det var problemet... ellers takk til allesammen Endret 8. mai 2007 av DeTrix Lenke til kommentar
krigun Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Var litt rotete forklaring.. Installerte du Ubuntu eller ikke? Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Var litt rotete forklaring.. Installerte du Ubuntu eller ikke? 8563887[/snapback] hehe sorry... ble nok litt rotete ja... jeg har ikke instalert det.. Jeg satte inn CD'n i PS3.. Gikk til Install other OS, så ble den ferdig. Da gikk jeg til den use another OS tingen... så kom det en slags DOS som sier at jeg må skrive LIVE for å starte Linux så gjorde jeg det.... det er et sånt Install Ikon på Skrivebordet der.. har ikke brukt det så tenkte jeg at jeg skulle tilbake til PS3 OS igjenn men det gikk ikke.... når jeg slår på PS3 nå så kommer den beskjeden som er på bildet... Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=316047 ? Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) http://ubuntuforums.org/showthread.php?t=316047 ? 8564196[/snapback] Står det noe om mitt problem der? isåfall takk skal du ha [edit: ånei står noe om Fedora først... og at jeg måtte formatere... det gjorde ikke jeg... Var det veldig Viktig? sett videoer av folk som har gjort det uten å formatere men de fikk det jo till fint Endret 8. mai 2007 av DeTrix Lenke til kommentar
Jimmarn Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 yess fant det ut ! så en video på Youtube... sto om man ville tilbake til PS3 XMB skriv: enter-game-os nå ble jeg glad Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå