Gå til innhold

minus penger på kortet? hva kan skje?

Anbefalte innlegg

Hvis jeg laster ned spill for 40 kr, og har bare 30 kr på kortet. Det vil si 10 kr i minus. Da står det som regel - 10.00 kr, når jeg sjekker saldoen.

Får jeg regning for 10 kr da? jeg har jo -10 kr, eller skjer det ingenting?

Har kontantkort.

Jeg skal prøve å få mer enn 40 kr i minus siden jeg får nytt kort fredag den 11.mai.

Hvis jeg kan få regning så må dere si ifra fort. Har ikke lyst på regning :)

Takk på forhånd!

Endret av MercedesMotor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kommer an på hvilken operatør du bruker. Netcom vil da meg bekjent automatisk trekke deg 10 med engang du lader kortet, men hos Telenor skjer det ingeting.

Uansett, hos Telenor så skal man ikke få kjøpt nedlastingtjenester med mindre det faktisk er nok penger på kortet.

Regning skal du aldri få, fra noen av operatørene.

Endret av Vice
Lenke til kommentar
Kommer an på hvilken operatør du bruker. Netcom vil da meg bekjent automatisk trekke deg 10 med engang du lader kortet, men hos Telenor skjer det ingeting.

Uansett, hos Telenor så skal man ikke få kjøpt nedlastingtjenester med mindre det faktisk er nok penger på kortet.

Regning skal du aldri få, fra noen av operatørene.

8563535[/snapback]

Har Netcom.

Det er jo ikke så vanskelig, for lenge siden bestilte jeg 2 spill rett etter hverandre, og før mobilen klarte å trekke pengene hadde jeg 2 spill og hver av dem koster 40 kr. Jeg hadde noe med 30 kr i minus. Det samme skal jeg gjøre nå.

Jamba here i come :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...