Gå til innhold

mytopic link ønsket

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Da er jo snarveiene til kategoriene overflod også. Kan jo bare bokmerke dem istede.

8593003[/snapback]

Ja, kanskje man bare skal fjerne alle snarveier så man ender opp med 100 bookmarks?

Det er ikke et problem å bokmerke denne ene funskjonen om du vil komme dit med 1 museklikk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Det er ikke et problem å bokmerke denne ene funskjonen om du vil komme dit med 1 museklikk.

8607203[/snapback]

Hele poenget er jo å slippe å bruke musen.

8607919[/snapback]

1 museklikk er vel bedre enn å skrive diskusjon.no/meg i browseren?

Lenke til kommentar

Det spørs hva man er vant med det. Og hvilket 1 museklikk? Da må man i tilfelle ha bokmerkene fremme hele tiden, og det er det rett og slett ikke plass til på skjermen min (P1510). Så da blir det mange museklikk vs å skrive diskusjon.no/meg

Når man i tillegg er vant med å bruke kommandolinje på *nix, går det mye kjappere å skrive enn å dille rundt med musen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Det spørs hva man er vant med det. Og hvilket 1 museklikk? Da må man i tilfelle ha bokmerkene fremme hele tiden, og det er det rett og slett ikke plass til på skjermen min (P1510). Så da blir det mange museklikk vs å skrive diskusjon.no/meg

Når man i tillegg er vant med å bruke kommandolinje på *nix, går det mye kjappere å skrive enn å dille rundt med musen.

8608062[/snapback]

Regner med at det betyr at du bruker Internet explorer?

Lenke til kommentar

M4rTiN: So? Hva har det å si?.

Da må jeg skrive inn diskusjon.no, scrolle ned til menyen, klikke på linken.

I stedet for å bare skrive inn en url.

Hele poenget er jo å unngå å bruke musen.

Skjønner ikke poenget hvorfor dere bare skal kverulere på alt det jeg sier.

En gang til slik at alle forstår det:

Jeg vil ha en url jeg kan skrive inn i alle browsere som tar meg direkte til mine innlegg og som er kort. Jeg er ikke interessert i bokmerker, da jeg bruker haugevis med forskjellige browsere på forskjellige maskiner. Jeg er ikke interessert i at "det finnes jo link, bla. bla", hele poenget er å slippe å måtte trykke på linken.

Lenke til kommentar

Skjønner du ikke hvorfor folk kverulerer? Merkelig hvis drift setter seg ned og ordner dette fordi du vil innpå mine innlegg ved å bruke minst mulig "krefter". Har du en bookmark, tar det fem sekund før du har forumet oppe på "Mine Innlegg" om du begynner på skrivebordet. Ser ikke problemet. ;)

Lenke til kommentar
Skjønner du ikke hvorfor folk kverulerer? Merkelig hvis drift setter seg ned og ordner dette fordi du vil innpå mine innlegg ved å bruke minst mulig "krefter". Har du en bookmark, tar det fem sekund før du har forumet oppe på "Mine Innlegg" om du begynner på skrivebordet. Ser ikke problemet. ;)

8616044[/snapback]

Hadde du lest det jeg skriver så hadde du sett at jeg bruker mange ulike browsere, og flere pc-er. Og som jeg har sagt flere ganger før bokmerker hjelpe ikke det minste. Om du plent skal kverulere, hadde det vært fint om du faktisk leser det jeg skriver.

Hvorfor skulle det være merkelig? Det er snakk om å legge til en fil, med en eneste kodelinje. Det tar mindre enn 1 minutt å ordne.

Ser ingen vits i å kverulere, jeg er helt enig med trådstarter, dette er veldig velkomment! De som ikke kommer til å bruke det, merker jo ingen forskjell uansett.

8616053[/snapback]

Takk :)

Lenke til kommentar

8616044[/snapback]

Hadde du lest det jeg skriver så hadde du sett at jeg bruker mange ulike browsere, og flere pc-er. Og som jeg har sagt flere ganger før bokmerker hjelpe ikke det minste. Om du plent skal kverulere, hadde det vært fint om du faktisk leser det jeg skriver.

Hvorfor skulle det være merkelig? Det er snakk om å legge til en fil, med en eneste kodelinje. Det tar mindre enn 1 minutt å ordne.

8616636[/snapback]

Greit nok, skal ikke sette meg på bakbena hvis det er en smal sak og ordne. Men det finnes ikke så mange nettlesere der ute, og jeg tviler sterkt på at du sletter og installerer dem hver gang du skal bruke dem.
Lenke til kommentar

Selvsagt sletter jeg dem ikke. Men poenget er at det er svært tungvindt å måtte bruke mus når man hele tiden er i forskjellige browsere, og om bokmerket er å desktopen så gjør det bare saken enda verre. Dessuten måtte jeg da ha bokmerker på 5 forskjellige pc'er med 3-4 browsere på hver.

Scenario: Jeg sjekker tilfeldigvis en side i opra.

a) (det jeg vil)

Ctrl+t

diskusjon.no/meg

Ctrl+F4

b) bokmerke

Ctrl+t

rote seg fram til bokmerke med musen (tar mye lenger tid)

Ctrl+F4

c) Ingen av delene (til de av dere som sier at "jammen det er jo en link øverst")

Ctrl+t

diskusjon.no

roterundt med musen for å klikke på linken (tar enda lenger tid)

Når man i tillegg noen ganger bruker pc'er som er utlånt, så kan jeg faktisk ikke begynne å legge til bokmerker i hytt og vær.

Og det finnes mange nok: ie6, ie7, opera, mozilla, firefox, konq, safari, etc, etc.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...