NorvegianDad Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Jeg filmet et bra assasination i Oblivion med Fraps og vil gjerne legge filmen ut på nett sånn at andre kan få glede av den også. Så oppdaget jeg at filmen tok 326MB som er litt for stort til å legge ut her på forumet vertfall.. Noen som vet kossen jeg kan konvertere den til et format som tar mindre plass? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Enkelt: Super frå http://www.erightsoft.net/. Ligg under Freeware. Eller du kan bruke Virtualdub slik det er skildra her. X264 kan du laste ned her, Virtualdub kan du laste ned her. Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Enkelt:Super frå http://www.erightsoft.net/. Ligg under Freeware. Eller du kan bruke Virtualdub slik det er skildra her. X264 kan du laste ned her, Virtualdub kan du laste ned her. 8563272[/snapback] Tusen takk for svar "Super" var helt genialt enkelt og extremt lett å få til! fikk desverre ikke lastet opp videoen da..fikk litt problemer med opplastningen Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 21. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2007 Fikk nettopp beskjed at super.exe var en trojaner jeg..etter at jeg har hatt den innpå en god stund Lenke til kommentar
Lukilock Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 SUPER er ikke en trojan.. Hvilke virus program bruker du? Sempron Lenke til kommentar
NorvegianDad Skrevet 22. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2007 SUPER er ikke en trojan.. Hvilke virus program bruker du? Sempron 8667529[/snapback] Jeg bruker Norman(vet det suger,men fikk et år gratis når jeg kjøpte PC ifjor sommer ) Ja,det synes jeg og var rart..lastet det ned fra hjemmesiden og ikke noe humbug side. Tok en skikkelig virus-scan inatt og da ville den sette alle filene i super-mappen i karantene + noen til... c:\windows\system32 c:\windows og Ace megacodec pack\bsplayer Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Hadde jeg vært deg ville jeg nok satset på Avast i stedenfor. Gratis og flott antivirus program. Super er også et genialt program og er ikke en Trojan. Wiken:) Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Trenger du stor lagrinsplass til filene dine, eventuelt med FTP og alt som trengs kan jeg anbefale deg PHPnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå