Caze Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 DRAM-prisene stuper, og skal du ha mer minne bør du kjøpe i løpet av sommeren - for til høsten skal prisene opp igjen, visstnok: http://www.idg.no/bransje/bransjenyheter/article53969.ece Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Ehh, no offence, men tror dette er old-news for flesteparten her Lenke til kommentar
Caze Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Kommer jo spørsmål om priser en gang i uka, så denne posten er for dem som lurer. Ikke for dem som vet Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Sikkert gode nyheter for de 2 stakkarene som fortsatt bruker det Lenke til kommentar
X-Fiesta Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Sikkert gode nyheter for de 2 stakkarene som fortsatt bruker det 8566413[/snapback] Tror nok det gjelder LITT flere enn du tror! Kontraktprisen på de vanligste DRAM-brikkene, 512M bit, 667MHz DDR2, falt under to dollar i løpet av første halvdel av mai. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Tenkte på RD-RAM jeg 8566997[/snapback] RD-RAM (DRDRAM) er bare en variant av DRAM, så du er fortsatt ute på dypt vann... Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Ja, hva så? Jeg var fult klar over at jeg tok feil.Var liksom hele poenget med den posten. Fint for deg at du liker å påpeke slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå