travelman Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 i userguiden på min acer står det at man kan velge fritt de første 5(6) gangene vilke soner for dvd`n den siste gangen blir den permanente. dette kan vel ikke være riktig. Tips mottas med stor glede om hvordan og kunne lese hvilken som helst sone (sonefri) hele tiden. travelman :o Lenke til kommentar
striky Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 last ned et program kalt DVD Genie. Dette er det beste programmet for justering av alt mulig rundt DVD på PC'n. Lenke til kommentar
sjantiok Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 takker så mye striky da min dvd spiller er låst. funker veldig bra. Lenke til kommentar
travelman Skrevet 26. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2002 Hvor finner jeg denne dvd genie. og hvordan fungerer den. :o travelman Lenke til kommentar
sjantiok Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 søk på www.download.com Lenke til kommentar
Alexanderdj Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Er ikke dvd spilleren din som låses, men selve programvaren som brukes. All dvd programvare kan man skifte sone på 5-6 ganger, etter det låses den på den siste sonen du brukte, men spilleren er fortsatt åpen. Har ingen eksakt adresse til dvd genie men søk på www.google.com Du burde kunne finne den der. Den fungerer slik at den låser opp sone sperringen på dvd software den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå