iNtensimilla Skrevet 21. mai 2007 Del Skrevet 21. mai 2007 Jeg har 3 kabinett vifter, cpu og grafikk kjøler. 8571664[/snapback] Han har 3 kabinettvifter som ikke er fastmontert, men som ligger løst rundt om i kabinettet.. Og det var riktig mengde med kjølepasta, tynt lag med Arctic Silver 5. Selvfølgelig så var jo Omar smart nok til å ta av kjøleren for å se om det var for mye pasta. Hmm, ja litt, ca 1 mm utflyt. Også satte han like så godt på hele kjøleren igjen, uten å ta av den gamle pastaen og legge på ny.. Spørr meg neste gang Omar Tror ikke det er noe feil med kjøleren på grafikkortet hans, men at han ikke har en eneste vifte som drar inn kald luft, og ikke en eneste vifte som drar ut varm luft Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 (endret) ja ja ja ma ka da schpa. pasta er kasta....not Det med viftene har jeg fiksa etter jeg kjøpte den ene av regrot. Det er minst tre uker siden. Endret 22. mai 2007 av Slettet-INkUtP Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 btw så viste kortet 100 grader før jeg tok vek vifta. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 btw så viste kortet 100 grader før jeg tok vek vifta. 8670530[/snapback] kjøp deg en bilig og ny kjøer =) Koster lite, kjøler bedre og blir stillere =) Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 22. mai 2007 Del Skrevet 22. mai 2007 Hvis du trykker på +REDIGER knappen så kan du legge til tekst der, i steden for å dobbel poste.. Ok. Du har fiksa viftene. Ca 2 uker siden du kjøpte den siste vifta.. Ble det forskjell i varmen? Åssen satte du viftene? 2 inn(1 forran, 1 i siden) og 1 ut(bak)? Tok vekk vifta? Mener du den som LÅ oppå skjermkortet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 En i kabinett døra som blåser inn og en bakerst i pcen som blåser ut der strømforsyning er. Og så den siste har jeg ikke på Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 En i kabinett døra som blåser inn og en bakerst i pcen som blåser ut der strømforsyning er. Og så den siste har jeg ikke på 8679032[/snapback] Sett den siste forran da? Og den bak, du sier "der strømforsyning er.", du mener ikke vifta inni strømforsyininga? Du mener at du har satt en under der? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 jau jeg har en separat vifte med PSU. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå