Gå til innhold

Ny musikkmobil med Wifi

Anbefalte innlegg

Ja, jeg trenger enkelt og greit en ny telefon til rundt 3000 kr.

Det eneste jeg bruker telefonen til er:

* Sende SMS (jeg regner med de fleste telefoner har det nå om dagen)

* Høre på musikk på bussen/toget/trikken (det må kunne ha mulighet for minst 1 GB plass)

* Snakke i den

Formen, vekta og fargen har ikke så veldig mye å si, men sterke farger (rosa f. eks.) kan jeg klare meg uten :)

Men jeg vil veldig gjerne ha en telefon med mulighet for oppkobling via Wifi også.

Takker for alle forslag :)

Endret av salah
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

dette blir nok for mye å be om :) enten må du ta vekk wifi eller at det skal være en mp3 mobil (W850 o.l)

fant en mobil til dine krav.... Nokia E65? ikke rendyrka mp3 mobil som walkman telefonene men den har wifi, minnekort støtte(micro SD, BILLIG!! 99 kr for 1 gb) men her må du legge til bittelitt.. men her må du også legge til øreplugger,

jeg tror nok det blir vanskelig å finne en tlf etter dine krav, hvertfall som jeg vet om :)

Endret av vofif
Lenke til kommentar
Hva med Nokia E80 da, har ikke denne disse funksjonene?

8571169[/snapback]

du mener N80? hvis det er den du mener så er det en god mobil for det du vil ha, men batteritiden er ekstremt dårlig. :)

8573714[/snapback]

Da ligger siste alternativ på Sony Ericsson K800i. Har du noe formering om det?

Den har ikke WI-FI men ser ut som beste alternativ for meg.

Lenke til kommentar

k800 har ikke walkman-spiller. mener du w800?

jeg ville heller skaffet meg en tjeneste lignende netcom datamania elns. for å spare penger enn å gå glipp av en bra mobil fordi den ikke har wifi. det er veldig få mobiler med wifi til nå, se i prisguiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...