Enceladus Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 I annosen jeg søker på står det følgende: Arbeidet omfatter renhold, billettsalg, vertskapsfunksjon og kjøring av kinomaskiner. Hva betyr vertskapsfunksjon? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 vertskapsfunksjon blir vell at du skal greie å planlegge, og gjenomføre selskaper etc. Altså du er verdtskapet... Viss du er verdt i ett selskap er det du som fikser arangementet etc. (hovmester lignende) Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Når det står at jeg skal sende søknad og cv på epost. Bør jeg da skrive søknaden i selve eposten og legge ved cven som et word dokument? Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Legg ved søknad og CV i to pdf-dokumenter. Og for sikkerhets skyld så lagrer du det uten ø. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Legg ved søknad og CV i to pdf-dokumenter. Og for sikkerhets skyld så lagrer du det uten ø. 8564027[/snapback] viss ikke bør du sendte .rtf fil =) da kan alle lese den =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå