cyclo Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Har sittet oppe i hele natt og prøvd å lage et litt bedre design til gsmstuff.net Ganske slitsomt siden jeg i utganspunktet suger på design. Men jeg klarte å lage noe helt fra grunnen av som jeg er rimelig fornøyd med, og som bruker minimalt med bilder. Men det dukket opp et rart problem med linker. En link (den i hoveddelen av siden) herper div-en den er inne i totalt når man "bemuser" den. Er det noen som vet hva det kommer av, og hvordan den kan fikses. Det irritere vettet av meg. Siden det er snakk om: http://www.gsmstuff.net/test.do Edit: Det gjelder IE6. Jeg har ikke sjekket siden i andre browsere enda. Endret 8. mai 2007 av cyclo Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Hmm... Den fungerer absolutt ikke i FF. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Holy crap. Ser ut som om jeg har litt av en jobb forann meg ja Hvorfor er alltid ff så sær? Hver gang jeg lager en siden er den nesten lik i ie og opera, bare litt tweaking som må til, mens ff er alltid milevis unna Endret 8. mai 2007 av cyclo Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 1. Her i Opera fungerer den flott...går ned og litt til høyre ser det ut til, men ikke noe annet beveger seg. 2. Det er fordi FireFox er dårlig. Likeså er IE Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Hvorfor bruker du .do filer istedenfor .html og .css? Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Det opprinnelige problemet løste jeg ved hjelp av en sinnsykt kjip hack, men det funker nå på et vis. Jeg får angst av firefox... Har rotet rundt i timesvis for å finne ut hvorfor FF ikke brukte css filen min. Fant nettopp ut at når jeg setter: <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> gidder ikke FF å lese css filen min siden den heter .do og ikke .css. Møkkabrowser. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Noen spesiell grunn til at den heter .do ? Såvidt jeg vet er .do filendingene for Apache Struts eller noe sånt? Bruker du det? -C- Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 ChristianW: Helt tilfeldig faktisk. En gang for mange mange mange år siden brukte jeg .do endelser (husker ikke hvofor engang), og det har bare blitt hengende igjen. Har masse script som jeg "resirkulerer" i nyere prosjekter, og da er det liksom lettest sånn.. Ellers har jeg endelig fått siden til å se noenlunde lik ut i ie6, opera og ff. Men er det noen som vet om det er mulig å få musepeker til å skifte til en hånd når man bemuser en div i FF? Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 .klasse { cursor: pointer; } -C- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå