RoSaasor1 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Noen som har fått N95 til å fungere med en D-Link wifi router dir-635 med WPA kryptering påslått? (har skrevet inn riktig passord!) Fungerer greit mot en Linksys med WPA. Lenke til kommentar
Migis Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Noen som har fått N95 til å fungere med en D-Link wifi router dir-635 med WPA kryptering påslått? (har skrevet inn riktig passord!) Fungerer greit mot en Linksys med WPA. 8562631[/snapback] Jeg har et aksesspunkt med WEP kryptering, D-Link DWL-2000AP+, kommer meg på nett med N95, men det blir avbrudd hele tiden. Lenke til kommentar
RoSaasor1 Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Noen som har fått N95 til å fungere med en D-Link wifi router dir-635 med WPA kryptering påslått? (har skrevet inn riktig passord!) Fungerer greit mot en Linksys med WPA. 8562631[/snapback] Jeg har et aksesspunkt med WEP kryptering, D-Link DWL-2000AP+, kommer meg på nett med N95, men det blir avbrudd hele tiden. 8563039[/snapback] N95 finner aksesspunkt. Har prøvd både manuelt oppsett og autosearch uten hell. Når jeg velger detaljer for aksesspunkt rapporterer N95 feilaktig at det er WEP kryptering. Vil derfor aldri fungere med WPA nøkkel. Har verifisert at det er WPA siden 4 PCer er tilkoblet wlan med WPA nøkkel. Ser imildertid andre steder på nettet at andre har problemer med D-Link eller at forbindelsen brytes.... Lenke til kommentar
RoSaasor1 Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Etter LAAANNNGGG venting kom jeg frem til Nokia teknisk telefonsupport. De hadde registrert at det var problemer med D-link aksesspunkt, og hadde sendt informasjon om dette videre i systemet. De hadde ingen informasjon om hva som ville bli gjort eller når det ville foreligge en løsning Lenke til kommentar
ZyberZone Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Vel, enda en grunn til å ikke velge D-link. Skjønner ærlig talt ikke hvordan de får det til. Husker hvordan det var med D-link og SP2 til XP.. Grøss. Lenke til kommentar
xtrail2 Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Noen som har fått N95 til å fungere med en D-Link wifi router dir-635 med WPA kryptering påslått? (har skrevet inn riktig passord!) Fungerer greit mot en Linksys med WPA. 8562631[/snapback] Har en Dlink-655 og en Nokia E65. og bruker wpa2. Måtte sette Dlinken til og bare sende på Mixed802.11b+g ikke bruke n for da får ikke Nokiaen kontakt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå