MrLee Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Keira var fin, men nå er hun planke. (hun var litt mindre "høvlet" tidligere) 8571761[/snapback] Hun har desverre tatt av noen kilo ja. Tidligere var hun jo heit.Men det er ikke bare kvinner som retusjeres. Ble ikke utstyret til "supermann" forminsket i den siste filmen fordi det var for diger bul i drakten? 8572344[/snapback] Og nipplene til Angelina jolie ble fjernet fra tombraider 2 plakaten/coveret fordi det var "for sexy". noen ganger går det i motsatt retning også Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Litt overraskende, tror mer at det var henne som klaget på dette. Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Trodde Harry Potter var mest rettet mot barn og ungdom jeg. Men kanskje filmselskapene har en annen tanke Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Trodde Harry Potter var mest rettet mot barn og ungdom jeg. Men kanskje filmselskapene har en annen tanke 8573397[/snapback] Det er da mange ungdommer som gjerne ønsker slik og. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Jeg synes det hele er ekkelt. I Kieras tilfelle, synes jeg at det er unødvendig. Man kan kanskje hevde damen er en planke, men la jentene se ut slik de er! Så lenge vi ønsker og applauderer denne typen retusjering, fører det til at jentene får utrolig rare selvbilder. 8562554[/snapback] tror kiera har gått på en smell, se på formene hennes i poc 1 mot de hun har i toern, i enern så hun jo kanon ut og i toern var det planke. Ente er det innlegg eller så tror jeg hun har gått på en smell, jeg tror mest på det at hun har gått på en smell sry off topic 8562598[/snapback] Følger du ikke med i tråden? Det er retusjering.. PHOTOSHOP 8562608[/snapback] Nå regner jeg med at han snakker om henne i filmern og ikke på postere... Så de brukte ikke photoshop, men det er sminke. De la skygge mellom ze tittis og fikk dem til å se større ut en det de var. Grunnen for at de er mindre i toern og treern er fordi de gadd å kaste bort tiden på å sminke henner der for hvert opptak som skulle gjøres... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Litt overraskende, tror mer at det var henne som klaget på dette. 8573264[/snapback] Jeg synes også det var synd Men det viser jo bare at det går begge veier. Selvfølgelig øker de bystestørrelsen til ms Watson for å tiltrekke seg mer ungdom også (en kan vel ikke akkurat si det mangler på hormoner i den aldersgruppa heller da.) Det hele er en iskald kalkulering i hva som er PC (nippler på lara kan kanskje støte mødrene til hovedmålgruppen) mens litt mer tiltalende byste på Ms Watson kan hjelpe på salget til samme gruppe uten at det støter foreldrene i samme grad (vanskeligere å oppdage) Synd å si det, men sex selger. I alle aldre.. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 I'm going, that's all there is too it, I'm fucking going. Lenke til kommentar
Njål Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Det er selvfølgelig forkastelig hvis man i underholdningsøyemed bedriver seksualisert retusjering av barn/ungdom på postere eller i filmer, og personlig syns jeg tilfellene med både Kiera og Scarlett er fjollete. Men når det gjelder Watson er det ikke nødvendigvis så enkelt; Nå er det faktisk slik at det var IMAX-posteren som ble sluppet først av disse to, så fram til hun/folk som faktisk har vært direkte involvert evt uttaler seg offentlig er det ikke så lett å være skråsikker på om IMAX har retusjert opp, eller om Warner har retusjert ned (for å gjøre det mer sannsynlig på plakaten at hun er 15, hun var vel 17 da filmen ble spilt inn). De fleste av oss har vel sett ganske mange 17-åringer med vel så stort stell, og en del 15-åringer også, så at IMAX-bildet er "mest ekte" er slett ikke utenkelig. Lenke til kommentar
Rivers Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Husker jeg så en annonse for King Arthur. Tror det var det bildet av Kiera som er i førsteposten. De to første tingene jeg tenkte på var puppene og Photoshop. Film og ikke minst reklamebransjen er helt på tryne når det gjelder etterbehandling (og forbehandling). Dove reklamen sier jo det meste om saken. Her er link for de som ikke fikk den med seg tidligere Filmplakaten til Pretty Woman med Julia Roberts er også et bra eksempel i saken ... Det er kun hodet som tilhører Julia. Men det er ikke bare kvinner som retusjeres. Ble ikke utstyret til "supermann" forminsket i den siste filmen fordi det var for diger bul i drakten? 8572344[/snapback] Utstyret hans er ikke fikset i ettertid. Drakten hadde en spesiell flatten-er funksjon som gjorde at utstyret ikke skulle bli for fremtredendes. Lenke til kommentar
Namek Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) Mer å ta i, mer å være gla i. Endret 12. mai 2007 av Namek Lenke til kommentar
jacoP Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Mer å ta i, mer å være gla. 8575580[/snapback] Plakaten er flat uansett, så ser ikke poenget ditt Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Utstyret hans er ikke fikset i ettertid.Drakten hadde en spesiell flatten-er funksjon som gjorde at utstyret ikke skulle bli for fremtredendes. 8574213[/snapback] Det var det det endte med ja. Husker det var snakk om at retusjering ble alt for dyrt. Uansett synes jeg det blir en smule sært. Alt skal inn i formen, det som er for stort/fremtredende for sarte sjeler blir krympet, det som kan økes til større blikkfang uten for mye protester, økes. Attraktivt men ikke for sexy, hett, men ikke for dampende. Ære være den som til enhver tid bestemmer hvordan den gylne middelvei skal se ut. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 Det er jo uansett viktig å ta med i betraktningen at Emma er under myndighetsalderen. Alle disse andre som blir nevnt er jo, JURIDISK sett, voksne. Lenke til kommentar
Skribenten_ Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 for det første vil jeg si at film er skuespill, film er kostymer og historie. skuespillerne som spiller i filmen, skal ikke spille seg selv. hva er så galt med at filmen lager karakterer som passer til filmen? da lagde puppene litt poc dama litt større greit, da lade tenna til jack styggere greit. men hvorfor i helv.... er det ingen som klager over tenna til jack?? som sagt..film er IKKE virkelighet. og dersom en filmprodusent vil at karakteren skal se slik og slik ut, så kan vi ikke bare godta det og nye filmen for det den er. når det gjelder Emma blir det jo en litt annen sak, men igjenn.. dette er bare film folkens, slapp av!! at hennes pupper ble gjort bittelitt større, hvorfor skal folk henge seg opp i det, ingen hadde vist det uansett dersom de ikke hadde fått høre det. jeg kjønner ikke hvofor folk i det hele tatt snakker om det. her blir det laget et stor stor film vi alle gleder oss til, også sitter det noen idioter der ute og har hundre meneinger om en ungpikes bryst. helt ærlig så mener jeg at det er DEM som er syke i huet, dersom dem virkelig har et brennende angasjament for det. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Folk bryr seg fordi det er bare på filmplakaten puppene blir gjort større. De har ikke magisk forstørret puppene til skuespillerne i selve filmen. Keira er fortsatt pannekakeflat i filmen, og fikk store pupper på plakaten. Er ikke det litt merkelig, syns du? Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Plakatan er det første man ser. Pupper og seksualitet selger. Ingen forventer vel at de skal gjøre noe annet. Jeg har ikke gjort meg opp en mening verken den ene eller den andre veien. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 ok, jeg har sett rimelig ekstreme eksempler før, men det tok kaka Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Den der var jo bare sinnsyk Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Lurer på hvor mye man får betalt for den typen jobb. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå