osse-mon waits for alice Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Endel filmintresserte, og i alle fall Harry Potter-intresserte har sikkert fått med seg at Imax i USA publiserte en filmplakat til den nyeste HP-filmen der de hadde retusjert brystene til Emma Watson. Endringen var ganske liten, og ingenting i forhold til Kieras i Arthur, men det som irriterer meg er følgende: Er man faktisk så opptatt av å seksualisere ungjentene, at en IKKEUTVOKST 17-åring må retusjeres? Hva tenker dere om saken? (Og da tenker jeg ikke på brystene til frk. Watson, men på trenden med å retusjere disse for filmplakater) Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Jeg har faktisk ikke lagt merke til dette. Ikke før du nevnte det. Det er utrolig hvordan filmindustrien utfører visse ting for å få flere til å se filmen. Ikke nok med retusjering, de skal gjerne ha mest mulig sminke, så de ser mest mulig voksne ut. Det er jo helt feil. "Let kids be kids" Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Først gir de den ut som barnefilm. Så retusjer de puppene, og lanserer den som voksen film Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Først gir de den ut som barnefilm. Så retusjer de puppene, og lanserer den som voksen film 8562532[/snapback] Noe som er helt feil. Voksenfilm sier du.. så voksne vil ha større pupper på 17-årige jenter som har spillt i barnefilmer? Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Jeg synes det hele er ekkelt. I Kieras tilfelle, synes jeg at det er unødvendig. Man kan kanskje hevde damen er en planke, men la jentene se ut slik de er! Så lenge vi ønsker og applauderer denne typen retusjering, fører det til at jentene får utrolig rare selvbilder. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Ja, virkeligheten kan være noe helt annet. Synes ikke det burde vært gjort. klikky Endret 8. mai 2007 av regga Lenke til kommentar
Vice Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Tja, så lenge ikke noen av filmene utgir seg for å være sannhet eller realistiske så er det i prinsippet helt ok. Om det var dokumentarfilmer det var snakk om hadde saken vært en helt annen. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Yupp. Falske skjønnhetsidealer :/ Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Ja, virkeligheten kan være noe helt annet. Synes ikke det burde vært gjort. klikky 8562556[/snapback] Satt og tenkte på den filmen.. men kom ikke på hva det var for. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Jeg synes det hele er ekkelt. I Kieras tilfelle, synes jeg at det er unødvendig. Man kan kanskje hevde damen er en planke, men la jentene se ut slik de er! Så lenge vi ønsker og applauderer denne typen retusjering, fører det til at jentene får utrolig rare selvbilder. 8562554[/snapback] tror kiera har gått på en smell, se på formene hennes i poc 1 mot de hun har i toern, i enern så hun jo kanon ut og i toern var det planke. Ente er det innlegg eller så tror jeg hun har gått på en smell, jeg tror mest på det at hun har gått på en smell sry off topic Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Først gir de den ut som barnefilm. Så retusjer de puppene, og lanserer den som voksen film 8562532[/snapback] Noe som er helt feil. Voksenfilm sier du.. så voksne vil ha større pupper på 17-årige jenter som har spillt i barnefilmer? 8562544[/snapback] Det var et forsøk på en dårlig spøk menok. Jeg er enig i at det er en dårlig måte å reklamere filmene på. Men det funker sikkert, må være en grunn til at de gjør det. Det finnes ikke et jævla mote blad, eller "gutteblad" der jentene går gjennom uten å photoshoppes? Ett fett. Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Jeg synes det hele er ekkelt. I Kieras tilfelle, synes jeg at det er unødvendig. Man kan kanskje hevde damen er en planke, men la jentene se ut slik de er! Så lenge vi ønsker og applauderer denne typen retusjering, fører det til at jentene får utrolig rare selvbilder. 8562554[/snapback] tror kiera har gått på en smell, se på formene hennes i poc 1 mot de hun har i toern, i enern så hun jo kanon ut og i toern var det planke. Ente er det innlegg eller så tror jeg hun har gått på en smell, jeg tror mest på det at hun har gått på en smell sry off topic 8562598[/snapback] Følger du ikke med i tråden? Det er retusjering.. PHOTOSHOP Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Det er utrolig hva man får til med korsett. Det var jo det de brukte i PoC. Edit: Personlig synes jeg at kostyme er bedre en retusjering. Men det var plakatene jeg tenkte på. Brystene hennes er de samme i filmen.. Endret 8. mai 2007 av Osse-Mon Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 I PoC var hun ikke så syltynn heller da. Og de brukte endel kreativ sminke for å gi illusjonen av kløft Lenke til kommentar
DemoniZer Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Andre som faktisk så på filmen og ikke bare på brystene? Korsett også er feil på 17-åringer. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Korsett skulle bare vært lovlig for de med ryggplager. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Det får så være, men hvorfor skal man være nødt til å retusjere plakaten? Tror de folk kommer bare fordi en jente på filmplakaten har MARGINALT større pupper en til daglig? Hva er resonementet bak retusjeringene? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 På "The Island"-plakaten har de gjort puppene til Scarlett Johansson mye større også. Og hun er da godt utstyrt fra før. Hun nevnte det i et intervju jeg så, sa hun fikk sjokk når hun så hvor digre mugger hun hadde fått på plakaten. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Der også ble det kraftige reaksjoner. Jeg synes Emma Watson, Scarlett Johansson og Kiera Knightly alle er pene jenter, som ABSOLUTT ikke trenger retusjering eller sminke. Offtopic: Jeg liker best naturlige jenter, som tør å gå uten sminke Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) Men samtidig så retusjerer de NED størrelsen til racket til hun der i Herbie filmen, whatsherface. edit: I HELE filmen.. Endret 8. mai 2007 av MrLee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå