Gå til innhold

Retusjering av ungpikebryster.

Anbefalte innlegg

Endel filmintresserte, og i alle fall Harry Potter-intresserte har sikkert fått med seg at Imax i USA publiserte en filmplakat til den nyeste HP-filmen der de hadde retusjert brystene til Emma Watson.

Endringen var ganske liten, og ingenting i forhold til Kieras i Arthur, men det som irriterer meg er følgende:

Er man faktisk så opptatt av å seksualisere ungjentene, at en IKKEUTVOKST 17-åring må retusjeres?

Hva tenker dere om saken? (Og da tenker jeg ikke på brystene til frk. Watson, men på trenden med å retusjere disse for filmplakater)

post-12240-1178608425_thumb.jpg

post-12240-1178608434.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har faktisk ikke lagt merke til dette. Ikke før du nevnte det.

Det er utrolig hvordan filmindustrien utfører visse ting for å få flere til å se filmen.

Ikke nok med retusjering, de skal gjerne ha mest mulig sminke, så de ser mest mulig voksne ut. Det er jo helt feil. "Let kids be kids"

Lenke til kommentar
Først gir de den ut som barnefilm.

Så retusjer de puppene, og lanserer den som voksen film :D

8562532[/snapback]

Noe som er helt feil.

Voksenfilm sier du.. så voksne vil ha større pupper på 17-årige jenter som har spillt i barnefilmer?

Lenke til kommentar
Jeg synes det hele er ekkelt.

I Kieras tilfelle, synes jeg at det er unødvendig. Man kan kanskje hevde damen er en planke, men la jentene se ut slik de er! Så lenge vi ønsker og applauderer denne typen retusjering, fører det til at jentene får utrolig rare selvbilder. :(

8562554[/snapback]

tror kiera har gått på en smell, se på formene hennes i poc 1 mot de hun har i toern, i enern så hun jo kanon ut og i toern var det planke. Ente er det innlegg eller så tror jeg hun har gått på en smell, jeg tror mest på det at hun har gått på en smell

sry off topic

Lenke til kommentar
Først gir de den ut som barnefilm.

Så retusjer de puppene, og lanserer den som voksen film :D

8562532[/snapback]

Noe som er helt feil.

Voksenfilm sier du.. så voksne vil ha større pupper på 17-årige jenter som har spillt i barnefilmer?

8562544[/snapback]

Det var et forsøk på en dårlig spøk :p menok.

Jeg er enig i at det er en dårlig måte å reklamere filmene på. Men det funker sikkert, må være en grunn til at de gjør det. Det finnes ikke et jævla mote blad, eller "gutteblad" der jentene går gjennom uten å photoshoppes?

Ett fett.

Lenke til kommentar
Jeg synes det hele er ekkelt.

I Kieras tilfelle, synes jeg at det er unødvendig. Man kan kanskje hevde damen er en planke, men la jentene se ut slik de er! Så lenge vi ønsker og applauderer denne typen retusjering, fører det til at jentene får utrolig rare selvbilder. :(

8562554[/snapback]

tror kiera har gått på en smell, se på formene hennes i poc 1 mot de hun har i toern, i enern så hun jo kanon ut og i toern var det planke. Ente er det innlegg eller så tror jeg hun har gått på en smell, jeg tror mest på det at hun har gått på en smell

sry off topic

8562598[/snapback]

Følger du ikke med i tråden? Det er retusjering.. PHOTOSHOP

Lenke til kommentar

På "The Island"-plakaten har de gjort puppene til Scarlett Johansson mye større også. Og hun er da godt utstyrt fra før. Hun nevnte det i et intervju jeg så, sa hun fikk sjokk når hun så hvor digre mugger hun hadde fått på plakaten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...