Cowboystrekk Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Har en creative muvo minnepinne som plutselig en dag fikk I\O-feil når jeg prøvde å koble den til, hadde tidligere forsøkt å gjøre den om til bootable uten at det virket, men så plutselig greide jeg ikke lese fra den lengre. Pcen finner den åog installerer den helt fint, men greier ikke å gå inn på filsystemet eller formatere den, creatives eget program finner den ikke selv. Noen som har tips? Har prøvd på andre pcer enn min så problemet må ligge i selve minnepinnen. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Er det 512MB? Har av og til det problemet. Hos meg kan det være fordi selve pluggen en blitt bøyd at det er dårlig kontakt inne på kretskortet. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Du burde prøve å formatere den fra dos. Lage en boot-disk, så kan den sikkert finne den. Du vet sikekrt hordan man gjør det? btw: Grunnen til at du ikke fikk den bootable var nok fordi biosen på dataen ikke støttet dette. Har lagd en selv, men den funker kun på noen dataer Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Har bærbar så får ikke testet det, prøvde fra ledeteksten i windows, men fikk bare feilmelding (ikke en annen men husker ikke hva det stod). Kan prøve den på en pc med diskettstasjon senere. Kan ta meg en kikk på den og se om den er bøyd, det kan faktisk hende. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 20. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2007 Fikk løst problemet, firmwaren hadde blitt korrupt, fikk lagt inn ny firmware og da ble minnepinnen den ogde, gamle igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå