Gå til innhold

GT.tv // DiRT PREVIEW (360)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg mye til dette. Rallyspill er sykt morro. Men det ser ikke ut som det er en skikkelig "career"-modus her, der du kjører en hel sesong som i vanlig rally =( Håper jeg tar feil, eller at de legger til dette.

Lenke til kommentar
Fantastisk med en Wii reklame før filmen , trodde jeg var blitt lurt først

8566206[/snapback]

Of-topic; må bare si at den linken i siggen din var ekstremt bra! Lets boikotte TVNorge!

Ontopic; Så så dette veldig bra ut. Gleder meg veldig itl dette kommer, har aldri vært noen bilentusiast annet enn Pgr3, noe som kommer til og endre seg med Dirt (skitten..?) og Forza 2. :wee:

Lenke til kommentar
Gleder meg mye til dette. Rallyspill er sykt morro. Men det ser ikke ut som det er en skikkelig "career"-modus her, der du kjører en hel sesong som i vanlig rally =( Håper jeg tar feil, eller at de legger til dette.

8564256[/snapback]

Synes det ser mer ut som Rallisport Challenge, og det er absolutt ingen bakdel. RC spillene er fantastiske og da spesielt fjell løpene. I RC spillenes career modus kjører man forskjellige type løp og unlocker nye løp etter å ha scoret en viss poengsum. Jeg gleder meg stort til Dirt og tror jeg kommer til å bruke mer tid på det en Forza.

Lenke til kommentar
Synes dette så moro ut. Liker denne typen spill. Det var en del diskusjon rundt WRC lisensen for en stund siden. Noen som vet noe mer om dette. Vil det komme et WRC spill til 360 i overskuelig framtid mon tro?  :hmm:

8586934[/snapback]

Er vel evolution studios (som laga motorstorm) som har WRC lisensen. Dei hadde den såfall. Veit ikkje heilt kva som skjer no. Nytt WRC spel hadde ikkje vært å forakta.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...