BlastyTrasty Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 WMV HD MOV HD Ser utruleg bra ut. Bra skademodell, og grafikken overall ser bra ut! Håpar på gode multiplayer race Kansje noko for oss i Forza Norway? Lenke til kommentar
trydis Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Ser flott ut, er spesielt spent på buggyene Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Det var da veldig til lagging Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Han sa de testa preview build.. Så håper det er derfor.. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Synes det ser bra ut jeg, men det er litt synd at vi ikke har fått sett så mye 'dashboard-view' enda, siden det er den kameravinkelen jeg liker best. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Ser helt fantastisk ut. Veldig bra grafikk, fysikk og det virker som om alt er supert gjennomført og stilfullt. Blir mitt første rallyspill! Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 NJa alltid hyggelig og se noen debutere seg for første gang Blir det samme her, bare full versonen blir litt mer smooth.. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Jau, dei må fikse frameraten. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Gleder meg mye til dette. Rallyspill er sykt morro. Men det ser ikke ut som det er en skikkelig "career"-modus her, der du kjører en hel sesong som i vanlig rally =( Håper jeg tar feil, eller at de legger til dette. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Fantastisk med en Wii reklame før filmen , trodde jeg var blitt lurt først Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Fantastisk med en Wii reklame før filmen , trodde jeg var blitt lurt først 8566206[/snapback] Of-topic; må bare si at den linken i siggen din var ekstremt bra! Lets boikotte TVNorge! Ontopic; Så så dette veldig bra ut. Gleder meg veldig itl dette kommer, har aldri vært noen bilentusiast annet enn Pgr3, noe som kommer til og endre seg med Dirt (skitten..?) og Forza 2. Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Gleder meg mye til dette. Rallyspill er sykt morro. Men det ser ikke ut som det er en skikkelig "career"-modus her, der du kjører en hel sesong som i vanlig rally =( Håper jeg tar feil, eller at de legger til dette. 8564256[/snapback] Synes det ser mer ut som Rallisport Challenge, og det er absolutt ingen bakdel. RC spillene er fantastiske og da spesielt fjell løpene. I RC spillenes career modus kjører man forskjellige type løp og unlocker nye løp etter å ha scoret en viss poengsum. Jeg gleder meg stort til Dirt og tror jeg kommer til å bruke mer tid på det en Forza. Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Dette så både lekkert og spennende ut! Gleder meg helt klart mer til dette enn Forza 2. Spilte en masse Rallisport Challenge 2 til Xbox, og dette minnet meg veldig om det spillet. Ingen dårlig ting det Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Dette er ett spill jeg har lyst på, alltid likt rallyspill som du må tenke hvor fort du kan kjøre på sand og gjørme viss for fort så sklir du av banen Grafikken synes jeg ser lekker, kansje det beste innen bilspill pr.idag "Adda spillet i handlelista for 2007" Lenke til kommentar
-stian- Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Synes dette så moro ut. Liker denne typen spill. Det var en del diskusjon rundt WRC lisensen for en stund siden. Noen som vet noe mer om dette. Vil det komme et WRC spill til 360 i overskuelig framtid mon tro? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 Synes dette så moro ut. Liker denne typen spill. Det var en del diskusjon rundt WRC lisensen for en stund siden. Noen som vet noe mer om dette. Vil det komme et WRC spill til 360 i overskuelig framtid mon tro? 8586934[/snapback] Er vel evolution studios (som laga motorstorm) som har WRC lisensen. Dei hadde den såfall. Veit ikkje heilt kva som skjer no. Nytt WRC spel hadde ikkje vært å forakta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå