JanThore Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Jeg ønsker ikke å ha kontaktene som jeg har på Win Messenger i Outlook. Er det noen måte å forhindre eller fjerne dette ? Det er så veldig irriterende, for at jeg sender jo aldri epost til dem for de bruker som regel ikke den hotmail kontoen til e-post. Dritt! hmm har søkt litt her på hardware.no, fant noen, men ikke noe konkret. så håper noen vet noe. mvh Jan Thore Lenke til kommentar
bushdevil Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Du kan jo oppdatere til MSN Messenger 5.0 og så fjerne Windows Messenger. Burde vel løse problemet :wink: Lenke til kommentar
bushdevil Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Kan legge til at du fjerner Windows Messenger ved å trykke Start - Run (Windows tasten + R) for så å lime inn linjen nedenfor: RunDll32 advpack.dll,LaunchINFSection %windir%INFmsmsgs.inf,BLC.Remove Lenke til kommentar
umy Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 tools -> fjern haka ved show contacts. voila.. du kan bruke messanger.. men slipper å ha den firkanten med kontaktene dine nederst i outlook express.. Lenke til kommentar
Kent (StudioFreya) Skrevet 26. desember 2002 Del Skrevet 26. desember 2002 Eller du kan bruke Trillian... ICQ, MSN, AOL i ett... Lenke til kommentar
JanThore Skrevet 26. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2002 Takk. da er MSN 5.0 installert og Win Messenger borte. Eneste kjipe med msn 5.0 er da reklamen som er nederst. hadde ikke den på win messenger. men men. forsatt god jul og et godt nyttår folkens mvh Jan Thore Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå