Gå til innhold

Schvæææær Ti artikkel hos Rivastation

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:

On 2001-12-29 00:51, DFN skrev:

Det er jo akkurat samma artikkelen som er på tomshardware.com...Detta lukter litt schwidd!

Fra Tom's Hardware Guide:

Lars Weinand - Contributing Editor

[email protected]

Lars' passion for computers began with a Commodore VC-20, followed by several other C-Series computers and PC compatibles. His first computer game was Defender, which led to his interest in computer hardware in the entertainment sector. He worked for 4 years as a technical illustrator (using CAD and 3D ray-tracing applications), and he spent 3 year studying Computer Science in Zweibrücken, Germany, specializing in Digital Media. In 1998, Lars founded RIVA Station, a popular website for PC gaming and related hardware.

Lenke til kommentar

skal eg fortelle noke ENNDA meir spennande, som har med 3d kort å gjere, d går RYKTER OM ET

---===[GEFORCE4 TI1000]===---

og ka sier eg da jo: WEOUW!!! detta blir gøy

samtiidig, kommer et ati radeon R300 som visstnok skal bli 'en spennende og utfordrende kandidat mot GF4'

men men Geforce4 Ti1000 skal ha 350mhz på ram og kjerne og noke anna sprøtt som eg ikke husker

bare gleder meg til a se den spennende tingen som skal komme, den blir e rolls royce for markedet muhahhaha

takker for oppmerksomheten

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...