Manskow Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) For de som måtte lese bladet Hjemme-PC, har de i siste utgave en "artig" sak under spalten "Spør ekspertene". Det er spørsmål om gammel blits kan brukes på nye og digitale kamera, og "eksperten" fra HP kan da berolige med at "det er ingen fare for å ødelegge kameraet ved å forsøke så lenge blitsen passer i din blitssko". Jeg tror dette havner i kategorien "Famous last words". For å slippe å gjenta for mye, da dette har vært diskutert før (synes bare dette var verd en påminnelse), henviser jeg til denne artikkelen. Se også denne siden som har en del om saken. De som følger månedens eksperttips bør altså ha råd til å gå på en smell, bokstavelig talt. Jeg poster denne i begge kamerakategoriene da jeg synes den er relevant i begge. Endret 8. mai 2007 av manskow Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 http://www.botzilla.com/photo/srobeVolts.html --> Not Found The requested URL /photo/srobeVolts.html was not found on this server. Lenke til kommentar
Manskow Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Beklager tørkleif. Link opprettet. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Stenges pga multipost. Ta diskusjonen her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg