EinarEriksen Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Dette armbåndet vibrerer når du mottar samtaler på mobilen. Les mer Lenke til kommentar
nomore Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Dette kunne vært et stilig motetilbehør til mobilen om det ikke hadde vært for åpenbare mangler: - kort batterilevetid - manglende OLED-skjerm for visning av nummer - forteller ikke om innkommende sms og fra hvilket nummer (hvertfall ut i fra artikkelen) Men det er jo morsomt å se hvor "kreativ" en er i forhold til å tjene penger på ekstrautstyr, men i den forbindelse regner eg med at dette armbåndet er langt billigere en klokka til Sony Ericsson. Lenke til kommentar
onslow123 Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Er det kun på armen dette kan brukes? Lenke til kommentar
asbjornu Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Enig i at det hadde litt for mange mangler. Hadde armbåndet hatt en liten OLED-skjerm som også kunne vist klokka, hadde jeg ikke følt meg som en idiot av å ha det på armen heller. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Noen som tør anslå en pris for noe slikt? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Prøv å feste det rundt penis og ring deg selv uten viderekobling. Wohoo. Nye bruksområder. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Prøv å feste det rundt penis og ring deg selv uten viderekobling. Wohoo. Nye bruksområder. 8565680[/snapback] isåfall hadde det vert min eneste grunn til å kjøpe en Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 claser'n har vel en sånn en til en femtilapp. Det var en liten klips du kunne feste på klokkeremmen, som vibrerte og blinket når du mottok samtale. Fant den ikke på sidene deres nå så den er vel utgått Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg