PlatinumFlyer Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Jeg trenger en Lexus LS400 i Norge. Jeg har blitt forelsket i de gamle - og eftersom far trakk seg ut av bilsponsing er det nok gammelt jeg maa ha. Jeg kjorer for tiden en 93-modell Lexus LS400. Det er noe saant jeg vil ha. Problemet er at Lexus ikke var til salgs i No paa den tiden... Hvilket betyr at jeg maa se paa biler tidligere importert av andre privatpersoner. Noen som har forslag til hvor jeg kan lete? Et alternativ er aa ta min naavaerende Lexus til Norge. Det er en 93-modell, aner ikke hvor mye toll det ville bli. Et annet problem er at JA, jeg har vaert bosatt i utlandet og brukt den. Imidlertid er bilen registrert paa et firma (Limited Partnership - hvis det har noe aa si). Hvis jeg tar den til Norge, kan det Ltd Partnership'et fortsatt vaere eier? Hva skjer med toll? Faar jeg "credit" for aa haa benyttet bilen i utlandet? Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Du kan kjøre på den hvis eieren har registrert bosted i landet den er registrert i. Er ihvertfall et par stykker her som kjører på tyske skilter lovlig, siden dem har sommerhus i tyskland. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 (endret) this is your lucky day http://japanauto.no/brukt/biler/29.htm du kan jo ringe å høre om de har den fortsatt..så selger du den du har nå er enig i at disse bilene er deilige her er enda en: http://finn.no/finn/car/object?finnkode=96...599&pos=5&tot=6 Endret 8. mai 2007 av sjeefen Lenke til kommentar
eab Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Bilen fra japanauto kommer seg på omtrent 170-180 tusen ferdig med norske skilt. Lenke til kommentar
ostehøvel Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 ja det blir jo en del med registrering.. men jeg ser at finn har 2 biler.. en er den jeg linket til.. og den andre kosta nærmere 500 000.. men uansett er det svindyrt å registrere disse skjønnhetene Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Bilen fra japanauto kommer seg på omtrent 170-180 tusen ferdig med norske skilt. 8563891[/snapback] Mer nøyaktig 204000 faktisk ... Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Ja, det er baade litt dyrere og nyere enn hva jeg umiddelbart har lyst til aa spandere, eftersom jeg maa betale selv.. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 Jeg kan vel dog ringe JapanAuto og hoere om de kan importere en til meg fra USA, og hva det vil komme paa. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Det er verdt forsøket i hvert fall Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 Ingen svarte. Ringte lexus Norge rundt klokken aatte norsk tid, og det var for selgerne kom paa jobb. Men de skal ringe meg tilbake eller skrive en mail. Jeg vil gjerne staa paa en liste in case en slik bil blir til salgs. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå