stoolman Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Har nettopp mottatt to sett med Flex moduler fra OCZ. Jeg skal teste disse, og har noen planer i forhold til hva en sådan test kan bestå av. Dog er jo min store lidenskap overklokking.. Og jeg tenker.. kunne det vært tøft å kjør disse på 50/50 vann og rødsprit med en stooor core radiator liggende i tørris.. det kan jo alltids hende at de yter ganske så fett da.. Hvilke tester vil dere se? (Det er bare å droppe å ønske seg spilltester.. da jeg desperat forsøker å ha et liv) Tar også i mot forslag på crazy måter å få disse til å yte godt.. inkludert fase, nitro osv... Det ene settet er 9200 C5 og det andre er 6400C3 Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Har nettopp mottatt to sett med Flex moduler fra OCZ. Jeg skal teste disse, og har noen planer i forhold til hva en sådan test kan bestå av.Dog er jo min store lidenskap overklokking.. Og jeg tenker.. kunne det vært tøft å kjør disse på 50/50 vann og rødsprit med en stooor core radiator liggende i tørris.. det kan jo alltids hende at de yter ganske så fett da.. Hvilke tester vil dere se? (Det er bare å droppe å ønske seg spilltester.. da jeg desperat forsøker å ha et liv) Tar også i mot forslag på crazy måter å få disse til å yte godt.. inkludert fase, nitro osv... Det ene settet er 9200 C5 og det andre er 6400C3 8561818[/snapback] Høres bra ut Har egentlig ikke noen spesielle tester, men det jeg ønsker er at du tester maks klokk med CL3, CL4 og CL5. Etter en test jeg så på nettet, klarer de brikkene der 1200 Mhz C4 på 2.65 volt! Med nok volt og nok kjøling skal vel dette gå bra Kanskje sammenlignet SuperPi o.l. med 1100 Mhz+ CL4 mot noe som er mer standard, kanskje 800 C4, for å se forskjellen. Lenke til kommentar
1rescue Skrevet 12. mai 2007 Del Skrevet 12. mai 2007 Kanskje fordi det er helg .. noen har jo et liv i tillegg til Pc'en da .. Stoolman, hei hei, har du forsøkt det der før ..? Spennende!! Mvh Erik Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Kanskje fordi det er helg .. noen har jo et liv i tillegg til Pc'en da .. Stoolman, hei hei, har du forsøkt det der før ..? Spennende!! Mvh Erik 8599398[/snapback] Siste post før meg og deg nå, var den 8. Mai, dvs. 5-6 dager siden... Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 (endret) Slenger meg på SuperPI-ønsket til 909 Endret 19. august 2007 av demeyfint Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Slenger meg på SuperPI-ønsket til 909 8599851[/snapback] Ja, men tror han må lengre opp enn 1100 Mhz CL4, det kjører jeg nå Er ikke stabilt, men funker fint til å kjøre tester med. Kjører 2.4 volt atm. Normalt kjører jeg 1000 Mhz 4-4-4-12. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 13. mai 2007 Del Skrevet 13. mai 2007 Tja, syntetiske tester er jeg lei av. Men det hadde vært interessant å se hvor langt du kan pushe dem før de "kneler". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå