DanielL Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 170 watt altså. Vil ikke si det er mye å skryte av,kanskje også en liten fare for sprengning. Ser at det også er en 4 kanals surroundforsterker,det vil tilsi at effekten blir enda lavere. Så hadde jeg vært deg hadde jeg sett en ny eller en bedre brukt forsterker til Jamoene. Lenke til kommentar
thunstop Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 holder denne forsterkeren Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Hvorfor skal du ha surround når du kun har Jamoene? Vel,Panasonicen har jo dobbelt så stor strømforsyning som den du har nå så den kan funke. Men absolutt ikke optimalt. Lenke til kommentar
thunstop Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 ok nei jeg bare fant en som var billig og brukt men jeg vil egentlig ha surround anlegg men jeg tar heller et stereo anlegg vis det er billigere (tenker bare vis jeg skal utvide til surround) får håpe jeg får tak i penger nok snart så jeg kan spille musikk.. Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 9. mai 2007 Del Skrevet 9. mai 2007 Stereo er ikke billigere enn surround om du skal ha kvalitetsutstyr nei. Virker som den du så på er greia for deg da,grei forsterker til grei pris. Så får du heller selge den om du skulle gå lei senere. Mener selv den ikke yter rettferdighet til Jamoene man alle kan da ikke ha råd til dyre saker. Kjenner meg godt igjen i det. Lenke til kommentar
thunstop Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 (endret) hvilken av disse forsterkerene er best til mine jamo høytalere og har noen av dem optisk ingang?? CAMBRIDGE Azur 340A Integrert forsterker CAMBRIDGE Azur 340A SE Integrert forsterker CAMBRIDGE 540A v.2 Integrert forsterker DENON PMA-500AE Integrert forsterker NAD C320BEE Integrert forsterker Endret 9. mai 2007 av thunstop Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Ville gått for C320 BEE eller 540A Lenke til kommentar
thunstop Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) nå har jeg vært på Hi-Fi klubbem og kjøpt meg ny forsterker de ble nad c320 bee takk for all hjelpen Endret 10. mai 2007 av thunstop Lenke til kommentar
DanielL Skrevet 11. mai 2007 Del Skrevet 11. mai 2007 Grattis med kjøpet Skriv litt senere om intrykket ditt av den da Lenke til kommentar
thunstop Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 ok takk!! hittil så virker den kjempe bra men har ikke testa den helt enna funker drit bra med jamone hittil Lenke til kommentar
thunstop Skrevet 17. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2007 (endret) nå har jeg testa forsterkeren og det er helt rå lyd, driver jamoene helt fint over lenger tid har. ikke klart og "overloade" denne forsterkeren kjempe fornøyd Endret 17. mai 2007 av thunstop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå