Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan tennes du?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg er helt borte jeg hvis en jente drar handa si sakte oppover làret mitt.

9141031[/snapback]

Jeg får bare noen unaturlige rykninger da jeg siden jeg er så kilen og i tillegg til at hun nærmer seg området. Ikke helt effektivt.

 

Men i går fikk jeg opplevd det igjen. Halsen er killer :love:

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Gjest Medlem-148998

Liker at jenta tar litt kontroll. Utrolig godt når hun kysser meg nedover på halsen, stryker og klemmer litt på rompeballene, låret og på magen:)

Endret av Medlem-148998
Lenke til kommentar

Tjah, er mye jeg kan ramse opp her. Men gutter som virker litt uskyldige og uerfarne er en stor turnon for meg, for da er det et tegn på at jeg får ganske "fri tilgang" til kroppen hans. :love:

 

Og så er det biting på halsen/nakken. Øreflippene mine skal få være fint i fred, syntes jeg, da de er gjennomhullet og pyntet og det kan påføre biteren smerter om han biter feil.

 

Uhm.. Ja. Det kommer veldig an på humøret, men av og til liker jeg at gutten tar total kontroll og er litt "rå" med meg, andre ganger liker jeg at han er veldig forsiktig og lar meg ta kontrollen og sånn. Mhm.

Lenke til kommentar

Melkekartong, vær vennlig å ikke strekk tråden... Post miniatyrbilder med lenke til større versjoner.

 

On topic: Jeg tenner på seksuelt agressive og fordomsfrie jenter, som tar initiativ og vet hva de vil. Jeg tenner på jenter med sjarm og smil, snille jenter, åpne og gode jenter. Dessuten er jeg svak for unge kvinner og store pupper. Men det viktigste tror jeg må bli sjarmen, hvis jeg bare skulle plukke ut én ting.

 

Når det gjelder helt konkret hva hun kan gjøre for å tenne meg, er initiativet viktig. Jeg liker at hun er rett på sak og ikke gjør seg til for ikke å virke "billig". Jeg plasserer ikke folk i slike båser uansett hvordan de opptrer, så skuespill er bortkastet. Det fører isåfall bare til at jeg tar neiet bokstavelig og går videre til ei annen istedet.

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar

Elsker at menn lar handa gli over låret mitt uttapå buksa, liker også når menn gjør seg litt kostbar,og at jeg må "jobbe" litt med saken. Må bare legge til at en gang sa jeg til en gutt jeg rota med på fest (kjente han fra før) visker i øret hans: kan jeg få lov til å suge deg?? med litt sånn uskyldig stemme, har ALDRI til dags dato sett en type bli såååå kåt, han var nesten i en annen verden..... hihi

Lenke til kommentar
Må bare legge til at en gang sa jeg til en gutt jeg rota med på fest (kjente han fra før) visker i øret hans: kan jeg få lov til å suge deg?? med litt sånn uskyldig stemme, har ALDRI til dags dato sett en type bli såååå kåt, han var nesten i en annen verden..... hihi

 

Dette er dessverre en fordel jenter har, ettersom en gutt aldri kunne sagt noe slikt uten å fått deng.

Lenke til kommentar
Må bare legge til at en gang sa jeg til en gutt jeg rota med på fest (kjente han fra før) visker i øret hans: kan jeg få lov til å suge deg?? med litt sånn uskyldig stemme, har ALDRI til dags dato sett en type bli såååå kåt, han var nesten i en annen verden..... hihi

 

Dette er dessverre en fordel jenter har, ettersom en gutt aldri kunne sagt noe slikt uten å fått deng.

Hvorfor er det en fordel jenter har? Jeg tror ikke jeg hadde hatt noe i mot å få et slikt spørsmål (av den typen, selvsagt).

Lenke til kommentar
Må bare legge til at en gang sa jeg til en gutt jeg rota med på fest (kjente han fra før) visker i øret hans: kan jeg få lov til å suge deg?? med litt sånn uskyldig stemme, har ALDRI til dags dato sett en type bli såååå kåt, han var nesten i en annen verden..... hihi

Jeg har aldri opplevd å få det spørsmålet, men har drømt om det hele livet. Det er akkurat sånn jeg skulle ønske alle jenter kunne vært - en gang i blant i hvertfall. :)

Lenke til kommentar

Vel, nå må jeg jo si at jeg fikk vel litt stempel på meg, fordi jeg var ganske seksuelt fri i mine litt yngre dager.

Nå har jeg type, og har hatt det i 8 år,så nå er det bare han det "går ut over" hehe

 

en annen ting jeg tenner på er typer som er litt mystiske, men som plutselig gir deg et sånn "du vet du vil ha meg" blikk

Lenke til kommentar

Helt fra jeg ble interessert i jenter (og det var tidlig) har jeg vært totalt motsatt de som lager stempler. Hvis noen av gutta sladret om "billige" eller "horete" jenter, tenkte jeg bare "Skulle ønske jeg kunne bli kjent med henne!" Men i begynnelsen sa jeg ikke noe, bare var uenig med dem. Etter hvert, fra 15-års alder eller noe sånn, begynte jeg å si dem imot. Jeg synes det er så unødvendig og slemt å lage sånne stempler på folk!

 

Og så ødelegger det mye, fordi jenter som kanskje kunne tenke seg å vise frigjorthet vil holde bånd på seg for å ikke få stempel. Det går jo utover oss gutta, og mange potensielle sjanser til kos forsvinner ut i kål.

 

Så jeg synes typen din er griseheldig! :)

 

EDIT: Ikke min mening å starte enda en ny diskusjon om moral og stempling - det har vi hatt maaange av tidligere - jeg synes bare det var så flott å høre ei jente som turte å være annerledes.

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar

Så bra Prognatus! Bra at det er noen gutter som går mot strømmen... tror mange komentarer kommer fra usikre gutter også...

Glemmer aldri en gang jeg var på byen å hadde rota (ikke noe mer) med et par gutter ute på byen, så får jeg en kommentar av en gutt fra samme bygda som meg : faen er du alltid kåt eller? i en skikkelig spydig tone. Da svarte jeg (uskyldig med ene fingern i munn) jaaa?? er ikke du det da? da hadde han ikke mer og si gitt..

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...