Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan tennes du?


Anbefalte innlegg

Liker når jenta tar kontroll, enkelt og greit.  :D

8584790[/snapback]

Egentlig jeg og, men det er ikke mange av dem. I alle fall ikke som jeg har funnet!

8584896[/snapback]

 

X-en min var sånn. Skulle ikke mye til før jeg var klar, er nokså "lett-tent".

 

Ble slutt for noen dagen siden nå. Jaja. :dontgetit: Får se om jeg finner meg en annen jente, som har selvtillit. ;)

 

Tror det er det med selvtilliten som avgjør litt. Om de tørr å være litt dominerende.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Digger det hvis jenta tar initiativ og er litt PÅ meg. Bedre med øm kyssing på lepper og hals enn heftig klining, også godt hvis hun stryker og tar på meg svakt, trenger ikke være på de strategiske stedene. Hvis hun er en jeg kunne tenkt meg å gjøre noe moro med er det egentlig ikke så mye som skal til annet enn at jeg vet hun vil.

Lenke til kommentar

Får vel nesten slenge inn litt her, siden jeg allerede har fått ut litt irritasjon i "turn-off tråden."

 

Jeg liker at gutten/mannen er dominerende. At han tar kontroll over situasjonen og gjerne er litt voldsom.

Hvis vi har kommet så langt som til klining liker jeg bestemt klining. Ikke sånn puslete "kosenussing."(men han trenger ikke spise opp trynet mitt heller da...hehe...hårfin balanse.)

Hvis vi nå tar utgangspunkt i at vi kliner og at han er dominerende av natur, så er det følgende som fungerer helt utmerket:

 

-At han smyger armene sine rundt livet mitt og klemmer til...drar meg inntil seg hardt.

-Litt lugging. F.eks at han holder stramt tak i håret mitt for å "tvinge meg" til å kysse han. Eller at han trekker hodet mitt bakover for å kysse meg på halsen.

-Å bli kastet/presset/dyttet opp mot en vegg. Etterfulgt av:

-At han tar tak i håndleddene mine og tvinger armene mine over hodet og inntil veggen. Evt bak ryggen. Også må han selvfølgelig kysse meg brutalt samtidig. Hehehe. :evil:

-Gutter/menn som bare tar tak i meg og halvveis hvisker hvor sykt lyst de har på meg. Gjerne med litt mer juicy details også... :whistle:

-Generell bestemthet, en som tar beslutninger og gjør valg med stor sikkerhet.

-Kyssing i nakken. Trenger ikke være verken brutalt eller bestemt. Hvis han bare stryker bort håret og kysser meg der blir jeg helt mo i knærne.

-Å ligge i skje. :innocent: Hehehe. Dette er vel egentlig digg fordi det er veldig trygt og godt, samtidig som gutten har bra tilgang på alt som bør koses med på en jente. I tillegg er det en ganske "uskylding" stilling, men likevel ligger man mer eller mindre klar til å ha sex og man kan kjenne det om han blir hard...og evt presse seg litt imot...svaie ryggen litt mer...jepp... :blush:;)

 

Det er mye som tenner meg, men det som ihvertfall ikke er til å ta feil av er bestemte menn, som vet hva de vil, og som ikke er redde for å være litt voldsomme.

Lenke til kommentar
-Gutter/menn som bare tar tak i meg og halvveis hvisker hvor sykt lyst de har på meg. Gjerne med litt mer juicy details også... :whistle:

8614176[/snapback]

Gotta love it. :wee:

8614219[/snapback]

 

En vilt fremmed?

 

Det er wild :D

Endret av Twingy
Lenke til kommentar
-Gutter/menn som bare tar tak i meg og halvveis hvisker hvor sykt lyst de har på meg. Gjerne med litt mer juicy details også... :whistle:

8614176[/snapback]

Gotta love it. :wee:

8614219[/snapback]

 

En vilt fremmed?

 

Det er wild :D

8614527[/snapback]

 

Nei, Twingy...ikke en villt fremmed. En jeg kjenner. Enten en jeg har vært på flørtern med(da bør språket være litt moderat...mer hinting, kanskje ikke så direkte)eller en jeg har sex med(kjør på baby)eller en kjæreste. Blir tent uansett, så lenge jeg har lyst på fyren fra før av.

Lenke til kommentar

Må nesten legge til en litt mer utfyllende liste som jeg faktisk fant ut i helga som er noe av det mest tennendes jeg har vært med på:

 

Jenta kiler deg svakt i nakken mens hun kyss deg ømt. Et lite romantisk kyss fører til litt oppreisning fra min side og da er vel egentlig det gjort.

Men det som er best er:

Når hun hvisker i øret ditt: jeg er din, gjør hva du vil med meg...

 

Jenta leger seg ned på sengen og du tar bind for øynene henne. Så binder du armene fast til senge stolpene. Pass på at det ikke er for stramt. Håndjern er ikke så veldig behagelig i lengden, så helst silketørkler. De er myke :whistle: . Så begynner du lett å masere henne med diverse oljer osv. Så gjør du alt for at hun skal ha den beste natten i sitt liv.

 

Det er uten tvil det som tenner meg mest. Men det begynner jo egentlig helt enkelt med noen få ord, den lille magiske setningen min :love:

Jeg er din, gjør hva du vil med meg.

Lenke til kommentar

Jeg må si at når jeg blir tatt i... Hardt liksom, ikke sado eller noe, men ikke kiling... mellomting.. F. eks. under genseren på brystet, kanskje kysset litt på halsen, endrer jeg plent fra hovedprosessoren til south bridge modus... Som en bryter.

 

Blikk er også et viktig stikkord... :)

 

*tenke på noe koselig* :)

Lenke til kommentar

Oioioi, kom nettopp på noe som viiiirkelig tenner meg, men som jeg glemte på det forrige svaret mitt:

 

Slosse/sexscenen i Mr. and Mrs. Smith. Noe så hett skal man lete lenge etter. Kan se den om og om igjen, uten å gå lei. Har nok både noe å gjøre med at to veldig veldig heite mennesker er involvert, i tillegg til det som faktisk skjer.

Nå tror sikkert de fleste her jeg er helt sprø, men det er jo bare film. Også er det noe med at de er så likeverdige. Begge er like agressive og tar igjen like hardt...også ender de med den beste, råeste sexen.

Og der han bare løfter henne opp...på 0.48 ca. Jeg svimer av! For ikke å snakke om de armene! Er i ferd med å dåne helt her jeg sitter.

Sier bare "jatakk" jeg... :dribble:

 

Slossingen:

http://www.youtube.com/watch?v=MisOv26qweU

 

Sexen:

http://www.youtube.com/watch?v=-v24Y1bda3E

 

Og når jeg så dette igjen kom jeg på enda en ting: småbiting...over alt, men spesielt nakken og skuldrene er digg. Gjerne mens han står bak meg...holder armene mine på ryggen med en hånd, stryker bort håret med den andre.Puster tungt rett ved øret mitt. Aiaiai...det var den nattesøvnen.

:innocent:

Endret av Sessan
Lenke til kommentar
Oioioi, kom nettopp på noe som viiiirkelig tenner meg, men som jeg glemte på det forrige svaret mitt:

 

Slosse/sexscenen i Mr. and Mrs. Smith. Noe så hett skal man lete lenge etter. Kan se den om og om igjen, uten å gå lei. Har nok både noe å gjøre med at to veldig veldig heite mennesker er involvert, i tillegg til det som faktisk skjer.

Nå tror sikkert de fleste her jeg er helt sprø, men det er jo bare film. Også er det noe med at de er så likeverdige. Begge er like agressive og tar igjen like hardt...også ender de med den beste, råeste sexen.

Og der han bare løfter henne opp...på 0.48 ca. Jeg svimer av! For ikke å snakke om de armene! Er i ferd med å dåne helt her jeg sitter.

Sier bare "jatakk" jeg... :dribble:

 

Slossingen:

http://www.youtube.com/watch?v=MisOv26qweU

 

Sexen:

http://www.youtube.com/watch?v=-v24Y1bda3E

 

Og når jeg så dette igjen kom jeg på enda en ting: småbiting...over alt, men spesielt nakken og skuldrene er digg. Gjerne mens han står bak meg...holder armene mine på ryggen med en hånd, stryker bort håret med den andre.Puster tungt rett ved øret mitt. Aiaiai...det var den nattesøvnen.

:innocent:

8649979[/snapback]

 

Hehe, må faktisk innrømme at jeg er enig den der...trodde jeg var den eneste

 

Det at de to skuespillerne som spilte det inn er et par gjør ikke scenen værre

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...