Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan tennes du?


Anbefalte innlegg

Denne tråden kan på en måte likne "Den store turn-on tråden" mtp at begge handler om turn-on ting. Uansett så blir denne litt anderledes siden turn-on tråden handler mer om personlighet/utseende osv som tenner deg.

Denne tråden handler mer om hva en gutt / ei jente kan gjøre på/med deg for å tenne deg skikkelig. [Derfor velger jeg å lage en ny. Om en mod er uenig, får h*n stenge tråden]

 

For min del blir jeg helt lamslått når ei jente begynner å kysse / bite (type: kosebite) meg litt på halsen eller på øreflippen. Da stopper det meste i hjernen min å funke.. :)

Endret av DJ_Dark
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HEH, når hun begynner å bite meg litt forsiktig i øreflippen, kanskje vise litt kropp, og ta på meg hete plasser, klore meg forsiktig på brytskassa, hviske i øret at hun vil ha meg.. Skjer dette, så er jeg ferdig, skjer alt dette SAMMTIDIG, så er klærne mine av før noen får sagt "pepperkakemann"

 

Jenter som generelt tar meg på skrittet og liksom gir et tegn om "TA MEG NÅ" er liksom nok for meg..

Lenke til kommentar
Å få en hånd under klæra mine er nokså turn-on for min del.

8566057[/snapback]

Enig.. Er faktisk ganske mye som får meg gira, men det nevnt i førstepost er en killer!

8566084[/snapback]

Ja, det skjer ett eller annet når man blir "kilt" litt på en eller annen måte, får nesten rykninger. blir helt lamslått :love:

Lenke til kommentar

Oi, oi. Her er det nesten bare å liste opp fra min side:

 

 

Småbiting i øreflippen og på halsen er nok til å få meg helt i den syvende himmel!

Når hun småkysser meg litt samtidig som hun tar forsiktig på mine edlere deler går det også en liten plugg i hjernen min.

 

En lekende tunge som går forsiktig over halsen og opp til øret der litt biting skjer :love:

 

Når det ikke gjelder berøring, er et lite stønn fra en kvinne noe som tenner mer en bensin og fyrstikker ...

 

Bare litt sånn off-topic: Dette er noe kjæresten har funnet ut og gjør det hyppig, spesielt når vi er i selskap med andre mennesker.

 

Jeg er glad i Vanessa jeg :love:

Endret av g@bb@
Lenke til kommentar
Småbiting i øreflippen og på halsen er nok til å få meg helt i den syvende himmel!

Når hun småkysser meg litt samtidig som hun tar forsiktig på mine edlere deler går det også en liten plugg i hjernen min.

 

En lekende tunge som går forsiktig over halsen og opp til øret der litt biting skjer  :love:

 

Når det ikke gjelder berøring, er et lite stønn fra en kvinne noe som tenner mer en bensin og fyrstikker ...

 

Bare litt sånn off-topic: Dette er noe kjæresten har funnet ut og gjør det hyppig, spesielt når vi er i selskap med andre mennesker.

 

Jeg er glad i Vanessa jeg  :love:

8575519[/snapback]

Det samme som meg :)

 

Det værste er når ei veit om din svake side og bruker den på steder ute hvor det ikke er mulighet for å gjøre noe med det.

Lenke til kommentar

Når jenta er dominerede..

 

Du for eksempel sitter i senga eller noe, så kommer hun bak deg, og hvisker deg i øret. Eller et lite bitt i øreflippen.

 

Så når du blir helt med, så slenger hun deg ned på rygg og sitter seg oppå deg, med et kne på hver side.

 

Liker når jenta tar kontroll, enkelt og greit. :D

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...