cyclo Skrevet 9. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2007 Da er jeg godt i gang med ny-designing. Implementerer nytt design, fikser en del småfeil, prøver å finne ut hva som er galt med enkelte browsere, samt implementerer noen nye funksjoner etterhvert som jeg går. Implementerer også history safe ajax. Så det tar litt tid. Men om noen hadde orket å sjekke: http://testdesign.gsmstuff.net/themes.do med browserene sine hadde jeg vært glad. Har verifisert at den funker her med ie6, opera, mozilla og firefox (med unntak av en feil med loggut funksjonen i opera) Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Klarte å bomme på tråden Endret 10. mai 2007 av BlueEAGLE Lenke til kommentar
eigan Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 browsershots.org Masse klikk i Safari på Mac og opplsøningen 1680 x 1050 Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 10. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 10. mai 2007 (endret) Hmm. Mytifistiske greier ja. Dumt at jeg ikke har en mac å teste på. Ser også ut som det er noe galt med ie7. Edit: Det var samme ie6 hack som ødela for FF som ødela for ie7. Men jeg har nå oppdaget noe meget snodig, som jeg antar må være en bug i ie7? Om man går til http://testdesign.gsmstuff.net/themes.do og navigerer litt rundt i previewene, vil man av og til oppleve (helt tilfeldig) at når man trykker på en av navigasjonslinkene forsvinner mesteparten av siden. Den kommer tilbake igjen når man beveger musen litt rundt forbi. Jeg kan ikke se hvordan dette kan være noe annet enn en bug i selve browseren. Men om det er noen som aner noe som helst om hva dette kan være blir jeg takknemlig for tilbakemelding. Edit 2: Og enda et rart fenomen. På IE6 på NT vil noen previewene av themes alltid vises som "broken". Selv om bildene er der. Om man navigerer bort fra den gjeldende side og tilbake vil som som oftest plutselig vises. (Som sagt, dette fenomenet har jeg bare opplevd på en maskin som kjører NT, noen som kan bekrefte/avkrefte tilsvarende?) Endret 10. mai 2007 av cyclo Lenke til kommentar
Moonshine Skrevet 10. mai 2007 Del Skrevet 10. mai 2007 Når problemer med mine sider oppstår på andre platformer, er det som oftest at f. eks. en ubuntu firefox-klient ikke har "Arial", "Verdana" osv, og denne byttes ut med en generisk font, som jeg har satt i css-en ("Verdana", sans-serif), som i Ubuntu er bitstream vera sans, som er litt større. Da må du tilpasse siden slik at den fungerer med større tekst. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 11. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 11. mai 2007 (endret) Nå er det nye designet lansert på www.gsmstuff.net. Den bør nå fungere bra med både ie6, ie7, mozilla, firefox samt opera. Opera 9.00 gjør litt rare ting ved innlogging, men det fungerer (jeg kikker på saken). Tar gjerne imot tilbakemelding både når det gjelder disse browserene, samt andre. Tar gjerne også i mot kritikk av designet (for de som husker det forrige, sammenlign gjerne). Takk for all tilbakemelding hittil. Endret 11. mai 2007 av cyclo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå