Gå til innhold

msn overvåkning! trenger hjelp !

Anbefalte innlegg

har nettop funni ut at pappa driver å overvåker msn'n min. vi er på samme nettverk, men det er noe jeg missliker sterkt at han gjør :thumbdown::mad: ... kan noen fårklare hvordan han gjør det? eller hvordan man kan få en stopper for dette?? :ermm: kan ikke en gang prate normalt med venner eller kjæresten på msn lengere. :no:

plz ta kontakt på på msn: [email protected]

hvis dere hadde vært i samma situasjonen som meg, ville dere forstått emg ganske godt... plz hjelp meg :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvordan vet du han gjør det?

BTW.... kan det være du deler samtale loggene dine i nettverket?

8561676[/snapback]

har hørt att det er mulig, å han har vært så dum at han har sagt det til mamma, å mamma sa det til meg, så vet at han gjør det ja

Lenke til kommentar

Jeg synes det der veldig dårlig gjort av faren din. Det bør han slutte med. Hvorfor stoler han ikke på deg?

På den annen side, hvem som helst kan lese hva man skriver på MSN, hvis man har lyst. Derfor er det lurere å velge andre måter å dele hemmeligheter på.

Lenke til kommentar
kan noen fårklare hvordan han gjør det?

8561509[/snapback]

tipper han har en keyloger på datan din.

007 Keyloger is the most easy to use while powerful key loger spy software which allows you to not only secretly record every keystrokes on your computer, but also you can track user's emails, online chat, files operation, Web site

Info

Lenke til kommentar
kan noen fårklare hvordan han gjør det?

8561509[/snapback]

tipper han har en keyloger på datan din.

007 Keyloger is the most easy to use while powerful key loger spy software which allows you to not only secretly record every keystrokes on your computer, but also you can track user's emails, online chat, files operation, Web site

Info

8561719[/snapback]

det er ikke keylogger... jeg fomraterer pc'n en gang annenhver måned, å setter forkjellige passord på hver gang... maskinen låser seg ved 10 min inaktivitet. men det kan være en liten mulighet for at det er keylogger, men jeg tviler på det

Lenke til kommentar

takk for hjelpen anyways da;) han er dust mot meg, så jeg tror jeg har litt rett til å være dust tilbake... skal installere keylogger på pc'n hans, får å finne ut av hva han driver med for noe..

det må da vel være lov?

Lenke til kommentar

Hvis han har admin- rettigheter på lokalnettverket, kan han med de rette verktøyene overvåke alt som kommer inn/ut på det. Det er bare snakk om å sette filtre, så er det der en smal sak. Det å legge inn keylogger på hans maskin, gjør neppe saken bedre. Men det er ditt valg.

Har han såpass til kunnskaper at han kan overvåke deg, kan han trolig finne keyloggeren, også.

Endret av CastorFiber
Lenke til kommentar
Hvis han har admin- rettigheter på lokalnettverket, kan han med de rette verktøyene overvåke alt som kommer inn/ut på det. Det er bare snakk om å sette filtre, så er det der en smal sak. Det å legge inn keylogger på hans maskin, gjør neppe saken bedre. Men det er ditt valg.

Har han såpass til kunnskaper at han kan overvåke deg, kan han trolig finne keyloggeren, også.

8561798[/snapback]

keyloggeren var bare for å finne ut hva han gjør får å overvåke meg... men er det mulig å stoppe det han driver med?? jeg har tilgang til ruteren, å jeg kan passordet intill selve ruteren også

Lenke til kommentar

Du kan jo trekke ned datatilsynets lover, alle som er i nettverk og internett er påvirket av disse lovene. Og overvåke en datamaskin uten tillatelse fra enten politi og andre høyere makter er ikke lov.

Og melde han til datatilsynet ville jo vert en lang vei og gå, men MSN er og regne som en privat sektor/plass for den enkelte, hvor han kan snakke og diverse. Det er av denne grund at ikke i noen saker og anmeldelser, at en har lov og dommfelde noen i grundlagg for noe en har sagt, eller gjort via msn

Lenke til kommentar
Du kan jo trekke ned datatilsynets lover, alle som er i nettverk og internett er påvirket av disse lovene. Og overvåke en datamaskin uten tillatelse fra enten politi og andre høyere makter er ikke lov.

Og melde han til datatilsynet ville jo vert en lang vei og gå, men MSN er og regne som en privat sektor/plass for den enkelte, hvor han kan snakke og diverse. Det er av denne grund at ikke i noen saker og anmeldelser, at en har lov og dommfelde noen i grundlagg for noe en har sagt, eller gjort via msn

8561822[/snapback]

det var faktisk en ganske god ide... skal gi han ett par advarsler om det, å se om han slutter, hvis ikke, er jeg villlig til å gjøre det... er lei av å måtte passe meg for hva jeg sier hele tiden mens jeg snakker med MINE venner/veninner...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...