gshock Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Hei, noen som vet hva man kan selge en 810i for? brukt et par dager bare, men er låst til tele2. noen pristips ? Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 7. mai 2007 Del Skrevet 7. mai 2007 Forklar hva som følger med her : Mobil ? Lader ? Minnekort ? Original Eske ? Ekstrautstyr ? Lenke til kommentar
gshock Skrevet 7. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2007 ah, glemte det.. er alt som følger med når den er ny i eske.. Lenke til kommentar
gshock Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 ingen som har noen tips ? Lenke til kommentar
EspenFe Skrevet 8. mai 2007 Del Skrevet 8. mai 2007 Her er en annonse : Hei. Jeg skal selge min SE W810i nå grunnet at jewg får ny telefon gjennom jobben(sier vi). Den er såvidt brukt. Er behandlet veldig pent, og ingen riper slitasje. Den har også et flott 2MP kamera som tar fine bilder. Den er låst til Tele2, men dette kan du selv åpne fra www.unlock.no for en hundrelapp. Så er du villig til å by på en super telefon ? Alt er originalt og det som følger med er en vanlig salgspakke. Vil ha 2000 eller serriøse bud Lenke til kommentar
gshock Skrevet 8. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2007 Her er en annonse : Hei. Jeg skal selge min SE W810i nå grunnet at jewg får ny telefon gjennom jobben(sier vi). Den er såvidt brukt. Er behandlet veldig pent, og ingen riper slitasje. Den har også et flott 2MP kamera som tar fine bilder. Den er låst til Tele2, men dette kan du selv åpne fra www.unlock.no for en hundrelapp. Så er du villig til å by på en super telefon ? Alt er originalt og det som følger med er en vanlig salgspakke. Vil ha 2000 eller serriøse bud 8563290[/snapback] jøss, den var knall.. takk for hjelpen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå