Gå til innhold

Hva er det beste rippeprogrammet?

Anbefalte innlegg

Hei.

Har skjønt det sånn at ripping av dvder ikke er ulovlig, men har hatt problemer med å rippe før. Det har alltid blitt svarte streker over og under og det har aldri blitt 700 mb stor, bare større. Noen ganger har den blitt strekt også.

ER det noen som kan si det beste programmet som gir samme kvalitet og størrelse som filmene til aXXo? (ja jeg vet DET er ulovlig men det er bare et eksempel)

Gjerne gi beste konfigurasjonsinnstillinger til det programmet også, for jeg vil gjerne lagre dvdne mine på pcn.

Takk på forhånd! :)

Endret av Acolyt3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

Har skjønt det sånn at ripping av dvder ikke er ulovlig, men har hatt problemer med å rippe før. Det har alltid blitt svarte streker over og under og det har aldri blitt 700 mb stor, bare større. Noen ganger har den blitt strekt også.

ER det noen som kan si det beste programmet som gir samme kvalitet og størrelse som filmene til aXXo? (ja jeg vet DET er ulovlig men det er bare et eksempel)

Gjerne gi beste konfigurasjonsinnstillinger til det programmet også, for jeg vil gjerne lagre dvdne mine på pcn.

Takk på forhånd! :)

8561387[/snapback]

Personlig mener jeg det beste er dvdshrink

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...